نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات بوش - دیاکو سرویس پارس
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

نمایندگی تعمیرات بوش – تعمیرگاه بوش

در کنار نام هایی مثل سامسونگ، ال‌جی، دوو و…، بوش یکی از انتخاب های همیشگی در بین مشتریان بازار لوازم خانگی است. نمایندگی تعمیرات بوش پس از سال ها تجربه و کسب دانش فنی، به این مهم دست یافته است که مشتری مداری جز با ارائه محصولات با کیفیت میسر نمی‌شود. امروزه محصولات بوش کیفیت نهایی و کارکرد طولانی مدت خود را به خوبی نشان داده اند. به دلیل همین استقبال بالا، خدمات پس از فروش این محصولات نیز اهمیت بسزایی پیدا کرده است و تعمیرگاه بوش در تهران همان محلی است که به صورت تخصصی این نیاز را برطرف می‌کند.

چرا نمایندگی تعمیرات بوش تهران

وسعت و جمعیت کلان شهر تهران،‌ باعث ایجاد یک بازار رقابتی شدید در بحث نمایندگی تعمیرات بوش یا احداث تعمیرگاه بوش شده است. بنا به همین مسئله، تکثر نمایندگی‌ ها باعث سردرگمی دارندگان محصولات بوش و در نهایت ضرر آن ها می‌شود.  متأسفانه اکثریت این نمایندگی ها تنها نام برند بوش را یدک کشیده و در واقع به صورت کلی به تعمیر انواع لوازم خانگی می‌پردازند. قطعا برای انتخاب نمایندگی تعمیرات بوش تهران؛ سهولت در رفت و آمد، تعمیر بر اساس نرخ اتحادیه و ضمانت تعمیر را در وهله اول مدنظر قرار می‌دهید. با جمیع این شرایط اگر نمایندگی مورد نظر خود را در تهران پیدا نکرده اید، بهتر است گزینه ای مثل دیاکو سرویس پارس را نیز امتحان کنید.

نمایندگی تعمیرات بوش - دیاکو

تعمیرگاه بوش دیاکو سرویس، خدمات خود را بر پایه نیاز های اصلی مشتریان و اصل مشتری مداری پایه ریزی کرده است. در هر نقطه از تهران که حضور داشته باشید و نیاز به تعمیر لوازم خانگی بوش پیدا کنید، می‌توانید با یک ثبت درخواست، خدمات نمایندگی تعمیرات بوش دیاکو سرویس را در محل دریافت کنید. برای راحتی هر چه بیشتر تمام مراجعان و تماس گیرندگان این مجموعه، امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی نیز مهیا شده است.

تعمیر فوری لوازم خانگی بوش

هر کدام از لوازم خانگی به نوبه‌ی خود دارای عملکردی حائز اهمیت در زندگی ما هستند. این موضوع زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند یکی از این وسایل دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. گاهی در برخی شرایط این موضوع به صورت حادتری اتفاق می‌افتد و شما به تعمیر فوری لوازم تان توسط تعمیرگاه بوش یا نمایندگی تعمیرات بوش نیاز پیدا می‌کنید. دیاکو سرویس پارس نیز از این مشکل آگاه بوده و اقدام به خدمت تعمیر فوری لوازم خانگی بوش در محدوده تهران کرده است.

این تعمیرات فوری، نیاز بسیاری از مشتریان را طی کوتاه ترین زمان حل کرده و این امر بدون داشتن متخصصین آگاه در نمایندگی تعمیرات بوش دیاکو ممکن نیست. در کنار این موارد می‌توان اضافه کرد که دغدغه مصرف کنندگان و مشتریان علاوه بر سرعت در سرویس دهی، کیفیت و پاسخگویی مناسب نیز می‌باشد. تعمیرگاه بوش دیاکو درصدد ارائه خدمات سرویس دهی و تعمیرات بر اساس همین اصول و نیاز هاست.

نمایندگی تعمیرات بوش - دیاکو

کدام لوازم خانگی در تعمیرگاه بوش، تعمیر می‌شوند؟

نمایندگی تعمیرات بوش دیاکو به صورت کلی به تعمیر و سرویس تمام محصولات این برند اروپایی می‌پردازد. همانطور که آگاه هستید، تنوع محصولات بوش زیاد بوده اما نمایندگی معتبر این محصولات باید بتواند به تعمیر آن ها به صورت اصولی بپردازد.

تعمیر جاروبرقی بوش یکی از مواردی است که دارندگان لوازم خانگی تقاضای زیادی بابت آن دارند. اگر مکش دستگاه شما کم شده، قدرت سابق را ندارد، روشن نمی‌شود یا حتی سیم جمع کن آن به درستی کار نمی‌کند از تماس با تعمیرگاه بوش استقبال کنید.

ماشین لباسشویی یکی دیگر از لوازم خانگی است که معمولا کم خراب می‌شود اما اکثرا ایرادات اساسی دارد. تعمیر لباسشویی بوش با پشتوانه تخصص تکنسین های دیاکو در نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش، بهترین روش برای عیب یابی این محصولات با ضمانت و عملکرد طولانی است. عیب یابی مشکلاتی نظیر سر و صدای غیر عادی، تکان های شدید، شست و شوی نامناسب، روشن نشدن و…. همگی در تعمیرگاه بوش تهران قابل انجام است.

از وسایلی که احتمالا خراب شدن آن مصیبت بزرگی برای هر خانواده خواهد بود، یخچال فریزر است. این وسیله به دلیل بزرگی و سنگین وزن بودن شرایط سخت تری برای عیب یابی دارد. با این حال، تعمیر یخچال فریزر بوش در نمایندگی تعمیرات بوش دیاکو همواره در جریان بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

تعمیرگاه بوش تهران دیاکو همچنین اقدام به رفع مشکلات مایکروویو بوش برای تمام دارندگان این وسیله می‌کند. ایراداتی نظیر گرم کردن کمتر یا بیش از حد، خرابی صفحه لمسی، عدم چرخش سینی و… همگی مشکلاتی متداول اما نگران کننده هستند که توسط نمایندگی رسمی تعمیرات بوش به نرخ اتحادیه قابل انجام هستند.

تعمیرگاه بوش تهران دیاکو همچنین اقدام به رفع مشکلات مایکروویو بوش برای تمام دارندگان این وسیله می‌کند. ایراداتی نظیر گرم کردن کمتر یا بیش از حد، خرابی صفحه لمسی، عدم چرخش سینی و… همگی مشکلاتی متداول اما نگران کننده هستند که توسط نمایندگی تعمیرات بوش به نرخ اتحادیه قابل انجام هستند.

نمایندگی تعمیرات بوش - دیاکو

گاز صفحه ای بوش از جمله محصولات بسیار با کیفیت در کلاس قیمتی بالا در میان محصولات این شرکت است. طبیعی است دارندگان این گاز،‌ به دنبال تعمیرگاه بوشی هستند که کاملا قابل اعتماد بوده و از قطعات مجاز برای تعمیر و جای گذاری استفاده کند. بنابر این ملاحظات، شرکت دیاکو سرویس پارس آمادگی کامل در جهت رفع نیاز این دسته از مشتریان خود را دارد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات تعمیر ظرفشویی آاگ

کلیک کنید

قیمت خدمات نمایندگی تعمیرات بوش

بواسطه رقابت بالا در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی و تعدد تعمیرگاه بوش در تهران، رقابت قیمتی خدمات آن ها نیز بالاست. بنابراین قبل از مراجعه به تعمیرگاه بوش، طبیعی است که در مورد قیمت و نرخ تعمیرات آن سوالاتی داشته باشید.

با توجه به گران بودن لوازم خانگی و سخت گیر آمدن قطعات اصلی، خراب شدن آن ها نیز قطعا هزینه را خواهد بود. در این زمینه اتحادیه تعمیر کاران لوازم خانگی به قضیه ورود پیدا کرده و نرخ هایی را برای انجام هر خدمت مشخص کرده است. این اقدام باعث شده تا قیمت خدمات نمایندگی تعمیرات بوش نیز دقیقا طبق همین لیست ارائه شده، تصویب شود.

درحالی که تعمیرگاه بوش دیاکو سرویس پارس خود را ملزم به دریافت مبلغ تعمیرات طبق این لیست کرده است، شما یک ضمانت نیز بابت دریافت این خدمات اخذ می‌کنید تا اطمینان خاطرتان به طور کامل جلب شود.

اگر مبلغ بالایی بابت خرید لوازم خانگی بوش پرداخت کرده اید، دلیلی ندارد حتما مبلغ بالایی نیز بابت تعمیر آن ها پرداخت کنید بلکه با مراجعه به یک تعمیرگاه بوش مجاز در تهران با هزینه کردِ مناسب خدمات متناسب نیز دریافت کنید.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی تعمیرات بوش

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی تعمیرات بوش

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی تعمیرات بوش

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی تعمیرات بوش

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی تعمیرات بوش

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی تعمیرات بوش

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول نمایندگی تعمیرات بوش

کدام لوازم خانگی در تعمیرگاه بوش، تعمیر می‌شوند؟

از جمله خدمات تعمیرات در مجموعه دیاکو سرویس پارس می توان به، تعمیر جاروبرقی، لباسشویی، یخچال فریزر، مایکروویو و سایر محصولات تولید برند بوش اشاره کرد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی بوش چقدر است؟

درحالی که تعمیرگاه بوش دیاکو سرویس پارس خود را ملزم به دریافت مبلغ تعمیرات طبق این لیست کرده است، شما یک ضمانت نیز بابت دریافت این خدمات اخذ می‌کنید تا اطمینان خاطرتان به طور کامل جلب شود.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *