نمایندگی یخچال وایت هاوس

نمایندگی-یخچال-وایت-هاوس
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

آیا یخچال وایت هاوس دارید و می خواهید از نمایندگی یخچال وایت هاوس پیگیر اوضاع خرابی و تعمیر یخچال خود باشید؟

نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران

خبر خوب این است که شما الان در سایت نمایندگی یخچال وایت هاوس قرار دارید و می توانید تمام مشکلات خود را با متخصصان شرکت دیاکو، نمایندگی وایت هاوس در تهران در میان بگذارید و از خدمات ما استفاده بکنید. نمایندگی یخچال وایت هاوس آماده خدمت رسانی به شما در تمام خدمات تعمیر، سرویس دهی، عیب یابی و… می باشد.

انواع یخچال های وایت هاوس اعم از دوقلو، ساید بای ساید و … فرقی نمی کند که چه نوعی است. یخچال یکی از ضروری ترین و مهم ترین وسایل آشپزخانه می باشد و وجود کوچکترین مشکل در یخچال وایت هاوس می تواند باعث دردسر ها و هزینه های گزافی برای شما شود.

بنابراین اگر از هر نوع یخچال های وایت هاوس دارید و مشکلی برای این وسیله با ارزش خانه پیش آمده است، قطعا ترجیح می دهید که در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب اقدام به تعمیر یخچال خود نمایید و قطعا به دنبال نمایندگی یخچال وایت هاوس می گردید که بتوانید تمام مشکلات را رفع کنید.

نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران با عنوان دیاکو سرویس پارس یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر یخچال فریز، یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو وایت هاوس می باشد که به دلیل خدمات بسیار عالی که در اختیار مشتریانش قرار می دهد، توانسته است جزو محبوب ترین نمایندگی های تعمیرکار یخچال وایت هاوس قرار بگیرد.

گیف یخچال - دیاکو

دنبال تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر یخچال وایت هاوس میگردی؟! 

با دیاکو تماس بگیر

02136628660

معرفی برند وایت هاوس

نمایندگی یخچال وایت هاوس پیش زمینه ای طولانی در برند سازی در سطح جهان دارد. در واقع برند وایت هاوس در زمینه‌ی تولید و فروش و صادرات لوازم خانگی به سرتاسر جهان در کشور مکزیک فعالیت خود را آغاز نموده است. برند وایت هاوس دارای شهرت بسیار در زمینه ارائه لوازم خانگی اعم از یخچال، گاز، لباسشویی، آبگرم کن و غیره در جهان بوده و بیشتر فروش آن در کشورهای قاره آمریکا و آسیا است. نمایندگی یخچال وایت هاوس در ایران در این چند سال اخیر بسار نام آور بوده زیرا توانسته با خدمات خود به مشتریان این برند خارجی بر سر زبان ها بیافتد. با توجه به آمریکایی بودن، وایت هاوس یکی از بهترین برند های لوازم خانگی در بین همه محصولات بازار بوده و در تمام جهان نامی آشنا و معتبر است.

بارزترین خصوصیت محصولات برند وایت هاوس کیفیت بالای قطعات، استحکام بدنه، مصرف کم انرژی برق، گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار گسترده است که با این ویزگی ها، نمایندگی یخچال وایت هاوس در ایران برقرار شده و شروع به ارائه خدمات به مشتریان خود نموده است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به یخچال، یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی و سایر لوازم خانگی متنوع اشاره کرد. وایت هاوس برای انواع لوازم خانگی توانسته در مدل های مختلف و استایل های زیبا مشتریان زیادی را جذب خود نموده و آن ها را راضی نگه دارد.

نمایندگی-یخچال-وابت هاوس-دیاکو-سرویس-پارس-2

سرویس و تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس

پیش از آنکه به معرفی خدمات تعمیر و سرویس دهی در نمایندگی یخچال وایت هاوس بپردازیم، یکی از سوال های مهمی که تقریبا اکثر مشتریان از تعمیرکاران و کارشناسان یخچال وایت هاوس می پرسند را بررسی می کنیم. آیا تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر است یا اینکه هر زمان دستگاه ما دچار عیب یا مشکلی شد آن را تعویض کنیم؟ به دلیل بالا بودن هزینه خرید لوازم خانگی وایت هاوس و به ویژه بالا بودن قیمت یخچال های خارجی و درجه یک  نمی توان یک راهکار ثابت به همه افراد ارائه داد. از این رو کارشناسان نمایندگی یخچال وایت هاوس، قبل از اینکه برای تعمیر لوازم خانگی وایت هاوس اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی کامل را در اختیار مشتریان قرار می دهند. طبق این راهنمایی ها چند راه پیش روی مشتریان خواهد بود:

  • گاهی اوقات متخصصان نمایندگی مطلع می شوند که مشکل یخچال یا هر وسیله خانگی بسیار کوچک است و مشکل حاد و وخیمی وجود ندارد. پس در صورتی که مشکل دستگاه با هزینه قابل قبولی رفع می شود، حتما به مشریان پیشنهاد می شود که به هیچ عنوان دستگاه خود را تعویض ننمایند. در راستای تعمیر یخچال خود با نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران تماس حال فرمایید.
  • اما اگر مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید و یا ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و مایکروویو وایت هاوس مشتری به گونه ای باشد که برای تعمیر آن باید هزینه بسیار سنگین صرف شود و مشکل خیلی بزرگ باشد. یا اینکه نتوان ضمانتی در قبال عملکرد سیستم به مشتری بدهیم، به مشتریان پیشنهاد می شود در صورت وسع مالی حتما دستگاه خود را تعویض نمایند چرا که اینکار صرفه اقتصادی بالاتر و عملکرد بهینه تری در برخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات تعمیر یخچال پروفایل

کلیک کنید

چرا نمایندگی یخچال وایت هاوس دیاکو سرویس؟

در کنار خدمات مطلوب نمایندگی یخچال وایت هاوس دیاکو سرویس که این تعمیرگاه اینترنتی لوازم خانگی ارائه می دهد، این نمایندگی وایت هاوس از امتیازات ویژه ای برخوردار است. مجموعه تا به حال توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. در زیر به نکته هایی اشاره می شود که چرا انتخاب نمایندگی یخچال وایت هاوس دیاکو سرویس می تواند بهترین انتخاب شما باشد:

  • پس از تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان ما یا با پر کردن فرم مربوط به کار های تعمیراتی وایت هاوس در همین وب سایت حاضر در سریع ترین زمان تعمیرکار حرفه ای و با تجربه وایت هاوس دیاکو سرویس در محل مقرری که شما تعیین کرده اید حاضر شده و دستگاه شما را به صورت کامل بررسی می نماید. در راستای تعمیر یخچال، لباسشویی، گاز و … وایت هاوس تلاش خود را انجام داده و در پایان ضمانت کاری را برای خدمت شما ارائه می دهد.
  • تمام کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی یخچال وایت هاوس دیاکو سرویس دارای تخصص فنی لوازم خانگی وایت هاوس هستند. بنابراین با عیب یابی بموقع وسایل، فرآیند تعمیرات را تسریع می بخشند.
  • وایت هاوس یکی از بهترین برند های ارائه دهنده یخچال می باشد و با بدنه مرغوب، برد با کیفیت و با کم مصرف ترین انرژی برقی توانسته برندی بسیار خوشنام در بین تمام برند های لوازم خانگی باشد. پس برخی ویژگی های متمایز را داشته و فقط افرادی که با این برند آشنایی کاملی دارند می توانند تعمیرات آن را بخوبی انجام دهند. تعمیرکاران نمایندگی وایت هاوس دیاکو سرویس با تمام مشکلات این برند آشنایی کامل داشته و روش های عیب یابی و تعمیر آن را می دانند.
  • چون شما از خود نمایندگی دیاکو سرویس برا تعمیر دستگاه های وایت هاوس بهره می جویید، میتواند هزینه های اضافی را به شما برگرداند. در واقع هزینه های تعمیر توسط تعمیرگاه نمایندگی یخچال وایت هاوس بسیار مناسب بوده و متناسب با کیفیت تعمیرات انجام شده می باشد.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی یخچال وایت هاوس

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی یخچال وایت هاوس دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی یخچال وایت هاوس 

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی یخچال وایت هاوس دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی یخچال وایت هاوس 

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی یخچال وایت هاوس دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی یخچال وایت هاوس 

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی یخچال وایت هاوس دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی یخچال وایت هاوس 

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی یخچال وایت هاوس دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی یخچال وایت هاوس

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی یخچال وایت هاوس دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول نمایندگی یخچال وایت هاوس

چرا نمایندگی وایت هاوس دیاکو سرویس؟

چون شما از خود نمایندگی دیاکو سرویس برا تعمیر دستگاه های وایت هاوس بهره می جویید، میتواند هزینه های اضافی را به شما برگرداند. در واقع هزینه های تعمیر توسط تعمیرگاه نمایندگی یخچال وایت هاوس بسیار مناسب بوده و متناسب با کیفیت تعمیرات انجام شده می باشد.

چه موقع تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس لازم است؟

به دلیل بالا بودن هزینه خرید لوازم خانگی وایت هاوس و به ویژه بالا بودن قیمت یخچال های خارجی و درجه یک  نمی توان یک راهکار ثابت به همه افراد ارائه داد. از این رو کارشناسان نمایندگی یخچال وایت هاوس، قبل از اینکه برای تعمیر لوازم خانگی وایت هاوس اقدام نمایند مشاوره و راهنمایی کامل را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *