تعمیر کولر گازی

تعمیر کار کولرگازی - دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

در تعمیر کولر گازی، قطعات مهم و حساسی باید مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرند. با توجه به افزایش روزافزون قیمت این محصول بسیار کاربردی، هنگام خرابی موضوعی نگران کننده برای کاربر خواهد بود.

دیاکو سرویس پارس بعنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران یار و همراه شماست و با متخصصین مجرب خود با سرعت خود را به درب منزل یا محل کار شما رسانده تا دغدغه ای از بابت تعمیر، نصب  و راه اندازی کولر گازی خود نداشته باشید. فقط کافی است درخواست خود را به صورت انلاین در سایت دیاکو پارس سرویس درج کرده و منتظر تماس باشید تا به شما در حل مشکل خود کمک کنند.

تعمیر کولر گازی - دیاکو

تعمیر کولر گازی پنجره ای

کولر گازی هوای موجود در اداره، منزل، باشگاه و مکان تجاری را به سرعت خنک کرده و با کاهش رطوبت و تهویه هوا، هوای سرد و مطبوع و پاکیزه ای ایجاد میکند. برای تعمیر کولر گازی می توان به انواع مختلفی از آن اشاره کرد که در سقف تعبیه میشوند و بعضی روی زمین قرار می گیرند و برخی نیز روی دیوار نصب میشوند. انواع کولر گازی عبارت اند از کولر گازی پنجره ای، ایستاده، دیواری، کانالی، سقفی، کاستی و … که  با توجه به نوع استفاده و کاربرد و ویژگی های آن توسط خریدار انتخاب و خریداری میشود. هنگام تعمیر کولر گازی می توانید مشاهده کنید که این دستگاه از گاز شهری استفاده نمیکند و با مکانیسم خاصی با تبدیل گاز به مایع و سپس تبدیل مجدد آن به گاز به خنک کردن محیط منزل یا کار یا سالن ها می پردازد . از بین انواع کولرهای گازی، تعمیر کولر گازی پنجره ای و خرید آن مزایایی دارد که رغبت زیادی در بین متقاضیان خریدار ایجاد کرده است. کولر گازی پنجره ای قابلیت حمل و نقل دارد و انتخاب خوبی برای مستاجران است، نصب اسانی دارد، قیمت ارزان تری نسبت به اسپیلت دارد، نیاز به لوله کشی نداشته و یک پارچه است. در کنار مزایا خود معایبی مانند تولید بیشتر سر و صدا، آسیب به نما ساختمان، وزن زیاد، محدودیت در نصب دارد زیرا به پنجره نیاز دارد و … در آخر برای خرید کولر گازی مزایا و معایب هر نوع را بررسی کرده تا در هنگام تعمیر آن نیز اطلاعات کافی داشته باشید.

تعمیرکار کولر گازی

در کلان شهر تهران با توجه به گستردگی شهر و تراکم جعمیت بالای آن قطعا یافتن یک تعمیرکار کولر گازی منصف  دارای مجوز که نشان دهنده متخصص بودن تعمیرکار باشد هم دشوار است و هم آسان. کولر گازی در هوای گرم ایران در فصل گرم تابستان وسیله ای مهم جهت ایجاد آسایش و محیطی دلپذیر و خوشایند در محیط زندگی و کار است و خرابی کولر گازی و به تاخیر افتادن تعمیر کولر گازی حتی به اندازه یک روز بسیار آزار دهنده خواهد بود. این مورد از آن جهت سهولت پیدا کرده است که خدمات نمایندگی و تعمیرات کولر گازی به سمت آنلاین شدن پیش رفته و شما با اطمینان به یک نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران، از وضعیت تخصص تعمیرکار آن نیز مطمئن خواهید بود.

تعمیر کولر گازی - دیاکو

عیوب رایج کولر گازی

عیوب رایج نیازمند تعمیر کولر گازی به گزارش مصرف کنندگان و منشا مشکل احتمالی آن ها را می توان به شرح زیر توضیح داد:

  1. از کولر گازی آب می ریزد: معمولا علت آن مسدود شدن راه خروجی آب است که با سرویس کولر گازی برطرف میشود اما سایر علل هم باید بررسی شود.
  2. کولر گازی روشن نمیشود: بعد از چک کردن وجود جریان برق در پریز، سالم بودن سیم ها بررسی کنید اگر هم چنان کولرگازی روشن نمیشود احتمالا ترموستات آن دچار خرابی شده و به تعمیر کولر گازی خود احتیاج دارید.
  3. کولر گازی هوا را خنک نمی کند: در صورتی که کولر گازی شما مناسب با متراژ منزل یا محل کار شماست و کولر گازی باد خنک کافی ندارد به احتمال زیاد گاز آن کم شده و برای تعمیر کولر گازی نیاز به تکنسین ماهر در این زمینه دارید.
  4. کولر گازی نویز و لرزش زیادی نسبت به حد معمول تولید میکند: تولید سر وصدا و لرزش در حد کم معمول است اما اگر مقدار آن قابل توجه باشد ممکن است علت آن نصب نادرست، وجود مشکل در کمربند، وجود مشکل در یاتاق موتور و …باشد. درباره این عیب به تعمیر کولر گازی خود توسط متخصص نیازمندید.
  5. روی لوله ها برفک وجود دارد: یخ زدن در بخش های مختلف کولر گازی می تواند رخ دهد. در تعمیر کولر گازی این مشکل علت های مختلفی از جمله کاهش حجم گاز، فیتلرهای کثیف و آلوده، انسداد لوله ها، خرابی قطعات سنسور و… گزارش شده است.
  6. دریچه کولر گازی باز نمیشود: میتواند به علت ایرادات فیزیکی یا تنظیمات باشد. بعد از چک کردن اینکه دمپر در حالت بسته است یا خیر، دستگاه بر روی حالت گرمایش تنظیم شده یا خیر، دستگاه درحال یخ زدایی یا دیفراست است یا خیر در صورت حل نشدن ایراد به تعمیر کولر گازی خود فکر کنید.
  7. کولر گازی حین کار خاموش میشود: خاموش شدن یک باره از ایرادات شایع است که میتواند دلیل آن خرابی برد الکتریکی یا خرابی سایر قطعات باشد.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات نمایندگی گری

کلیک کنید

سرویس کولرگازی

پیش از تعمیر کولر گازی چک لیستی از سرویس کولر گازی وجود دارد که در صورت رعایت و انجام آن در فواصل مشخص احتمال خرابی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

  1. مقدار شارژ گاز تست میشود
  2. تست نشتی مبرد با استفاده از دستگاه انجام میشود
  3. اتصالات الکتریکی رابطه بین پنل و کندانسور چک میشود و در صورت اکسیده شدن دوباره سربندی و سفت می شود
  4. از عملکرد صحیح سنسورها اطمینان حاصل می شود
  5. از محکم بودن کمپرسور و عدم لرزش های اضافه در کندانسور اطمینان حاصل میشود

تعمیر کولر گازی طبیعتا در صورت سرویس مرتب کولرگازی به تاخیر می افتد و شما می توانید هزینه های خود را کاهش داده و طول عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.  اما چند سوال اساسی ومهم مطرح میشود. چه زمانی و هر چند وقت یک بار کولر گازی نیاز به تعمیر یا سرویس دارد؟ آیا خودمان می توانیم کولر گازی را سرویس کنیم ؟ سرویس کولر گازی شامل چه مواردی می شود؟ مهم ترین بخش سرویس مربوط به کدام بخش است ؟ در پاسخ به سوال اول برای سرویس، از طرف شرکتی که کولر گازی خود را خریده داری نموده اید زمان هایی اعلام می شود و طبق همان زمان بندی باید اقدام کنید. انجام برخی موارد ساده سرویس توسط خود  شما ممکن است اما بعضی موارد نیاز به یک مختصص فنی دارد. موارد ساده سرویس قبل از شروع استفاده که معمولا اوایل تابستان است توصیه میشود و درباره سرویس حرفه ای هر وقت افت سرمایش داشت یا عملکرد مناسبی نداشت زمان مراجعه به یک تکنسین کاربلد است.

در سرویس و تعمیر کولر گازی، تعمیر کار باید بداند بسته به برند کولرگازی چیدمان قطعات متفاوت است و درنتیجه دسترسی به قطعات در هر برند کولر گازی با برند دیگر متمایز است. نکات زیر موارد مشابه و مشترکی است که در تمام برندها کاربردی و مفید است.

  • پنل داخلی کولر گازی را تمیز کنید. برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی دوشاخه را از برق بکشید سپس قاب پنل جلویی را با فشردن باز کنید. فیلترها را بیرون آورده و پس از شست و شو اجازه دهید که خشک شوند سپس پنل را به سرجای خود برگردانید.
  • کویل های دستگاه را تمیز نگه دارید. بعد از مدتی به علت گرد و خاک محیط کویل، لوله های مسی و کندانسور(پنل خارجی) کثیف و آلوده میشوند و نیاز به نظافت و تمیز شدن پیدا میکنند. با شست وشوی هرساله مانع کاهش جریان هوا در درون دستگاه شوید تا همیشه هوای سرد از دستگاه خارج شود.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، شوش، مولوی، راه آهن


تماس با ما

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی تعمیر کولر گازی

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول تعمیر کولر گازی

  • تعمیر کولر گازی پنجره ای امکان پذیر است؟

از بین انواع کولرهای گازی، تعمیر کولر گازی پنجره ای و خرید آن مزایایی دارد که رغبت زیادی در بین متقاضیان خریدار ایجاد کرده است. کولر گازی پنجره ای قابلیت حمل و نقل دارد و انتخاب خوبی برای مستاجران است، نصب اسانی دارد.

  • یکی از عیوب رایج کولر گازی چیست؟

عیوب رایج نیازمند تعمیر کولر گازی به گزارش مصرف کنندگان و منشا مشکل احتمالی آن ها را می توان به شرح زیر توضیح داد:

  1. از کولر گازی آب می ریزد: معمولا علت آن مسدود شدن راه خروجی آب است که با سرویس کولر گازی برطرف میشود اما سایر علل هم باید بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *