نمایندگی کولر گازی سامسونگ

نمایندگی کولر گازی سامسونگ - -شاخص-دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

نمایندگی کولر گازی سامسونگ به طور مجاز می‌تواند انواع خدمات فروش، تعمیرات، سرویس و نصب این محصولات را برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین انتخاب یک نمایندگی به صورت اصولی به شما کمک خواهد کرد تا حتی در صورت نیاز به تعمیرات کولر گازی سامسونگ نیز، بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

در ادامه این مقاله، علاوه‌بر بررسی نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو سرویس، به نحوه خرید و قیمت این دسته از محصولات نیز خواهیم پرداخت.

نمایندگی یخچال سامسونگ

نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو سرویس پارس، با فراهم کردن فضای استانداردی در خصوص فروش، نصب و سرویس این محصولات، این امکان را پدید آورده تا یکی از مراجع معتبر برای مشتریان گرامی باشد. مشتریان گرامی می‌توانند با تماس با کارشناسان مجموعه، پس از دریافت مشاوره های اولیه، کولر گازی مورد نیاز خود را انتخاب نموده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرند.

کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ طی تمامی مراحل نصب، راه اندازی و شروع به کار دستگاه، به انجام خدمت برای مشتریان مشغول خواهند بود. این خدمات در صورت نیاز به تعمیرات کولر گازی سامسونگ نیز در اسرع وقت، ادامه خواهد داشت.

تمامی محصولات ارائه شده در نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو، دارای ضمانت و گارانتی سرویس و نصب می‌باشد. از این رو مشتریان همواره می‌توانند درخواست های خود را چه به صورت آنلاین در سایت و چه به صورت تلفنی با مجموعه در میان بگذارند.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ - دیاکو

تعمیرات کولر گازی سامسونگ

برخی از انواع نمایندگی کولر گازی سامسونگ تنها به امر فروش و نصب این محصولات مشغول هستند. دیاکو سرویس پارس یکی از نمایندگی هایی است که به صورت تخصصی به امر تعمیرات کولر گازی سامسونگ می‌پردازد.

چه محصول خود را از این مجموعه خریداری کرده باشید چه از جای دیگری، این نمایندگی کولر گازی سامسونگ تمام درخواست های مربوط به تعمیرات کولر گازی سامسونگ را پذیرا خواهد بود.

انواع کولرهای پرتابل و قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه در این مجموعه پذیرش شده و تعمیرات کولر گازی سامسونگ برای آن ها انجام خواهد شد.

نصب کولر گازی

یکی از خدماتی که نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو برای تمامی مشتریان در نظر گرفته، نصب کولر گازی است.

همانطور که می‌دانید، انواع کولر گازی شیوه های نصب متفاوتی داشته و برحسب مکان نیز سختی و آسانی این کار متفاوت خواهد بود.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو سرویس، با توجه به سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارد، تکنسین های نصب کولر گازی را با توجه به شرایط ویژه هر مشتری به محل اعزام می‌کند.

اگر در شهر تهران انواع کولر گازی را خریداری کرده اید و به دنبال نصاب برای آن می‌گردید، درخواست خود را برای نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو ثبت کرده تا سریع و کم هزینه انجام بشود.

رایج ترین خرابی های کولر گازی سامسونگ

پیش از آن که به مرحله تعمیرات کولر گازی سامسونگ برسید، بعنوان یک مصرف کننده بهتر است از خرابی های رایج محصول خود و شیوه های جلوگیری از آن آگاه باشید.

البته این خرابی ها به معنای کیفیت پایین محصولات سامسونگ نیستند بلکه برخی از آنها در اثر زمان بوجود آمده و برخی نیز بخاطر شرایط محیطی یا به موقع سرویس نشدن رخ می‌دهند.

۱. تعمیرات کولر گازی سامسونگ که ناگهان خاموش می‌شود.

دلایل متعددی باید برای مشکل بررسی شود؛ از جمله: کارکرد ترموستات، خرابی کمپرسور، فیلتر ها و… . سیستم برق رسانی به دستگاه نیز به خوبی باید بررسی شود.

۲. تعمیرات کولر گازی سامسونگ که روشن نمی‌شود.

این مشکل با اینکه به شدت می‌تواند استرس‌زا اما در صورت مواجه با آن خونسردی خود را حفظ کرده و بهتر است با نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید.

باز هم ممکن است مشکلات فن و ترموستات گریبان دستگاه را گرفته باشد یا یخ زدگی کویل و قسمت های خنک کننده.

۳. تعمیرات کولر گازی سامسونگ که خاموش نمی‌شود.

گاه در اثر مشکلاتی در ترموستات یا سنسورها با اینکه کولر گازی به دمای معین شده می‌رسد اما همچنان به کار ادامه می‌دهد. نمایندگی کولر گازی سامسونگ با اعزام تکنسین این قطعه را بررسی کرده و سرویس یا تعویض خواهد نمود.

۴. تعمیرات کولر گازی سامسونگ که با تاخیر خاموش می‌شود.

معمولا فیلتر‌های آلوده یا سایز نامتانسب دستگاه با محیط، این مشکل را بوجود می‌آورد. برای رفع این مشکل، حتما قبل از خرید در نمایندگی کولر گازی سامسونگ دقت لازم را انجام داده و دستگاه خود را نیز به موقع سرویس کنید.

۵. تعمیرات کولر گازی سامسونگ که باد گرم می‌زند.

اگر کولر شما پس از مدتی باد گرم بزند یعنی عملا بی استفاده خواهد بود، پس عیب یابی آن در اسرع وقت مورد نیاز است.

اولین موردی که تکنسین های نمایندگی کولر گازی سامسونگ بررسی خواهند کرد، میزان گاز دستگاه است. در صورت رفع نشدن معزل، برد دستگاه و خازن کمپرسور موارد مشکوک بعدی خواهند بود. به طور کلی این مشکل توسط نمایندگی قابل حل خواهد بود.

۶. تعمیرات کولر گازی سامسونگ با نشتی آب

گاه ممکن است مشاهده کنید که قسمتی از کولر گازی دچار نشتی شده است. این موضوع در برخی موارد عادی بوده اما در صورت ادامه دار بودن حتما باید توسط نمایندگی کولر گازی سامسونگ بررسی شود.

نداشتن گاز کافی، برفک زدن اپراتور، سوراخ شدن یکی از شلنگ‌ها یا شکستگی برخی قطعات از جمله عوامل نشتی آب هستند.

موارد بالا مهمترین خرابی های رایج هستند که طی سال ها، نمایندگی کولر گازی سامسونگ با آن ها دست و پنجه نرم کرده است. صداهای ناهنجار، تنظیم نشدن دستگاه و کاهش تدریجی سرمادهی نیز از جمله مواردی هستند که نیازمند تعمیرات کولر گازی سامسونگ می‌باشند.

نمایندگی کولر گازی - دیاکو

هزینه تعمیرات کولر گازی سامسونگ

در صورت خرید کولر گازی، ناچار هستید در مورد هزینه های سرویس و تعمیر آن نیز بودجه مناسبی را اختصاص دهید.

در زمینه هزینه تعمیرات کولر گازی سامسونگ، مزیت بزرگی یک نمایندگی مجاز مثل دیاکو سرویس پارس این است که براساس نرخ رسمی اعلام شده خدمات خود را ارائه می‌دهد. در مواردی این نرخ ها باعث صرفه جویی ۷۰ درصدی برای مشتریان خواهد شد.

به طور کلی هزینه تعمیرات کولر گازی سامسونگ به چند عامل بستگی دارد:

۱. اینورتر داشتن یا نداشتن کولر سامسونگ

۲. ظرفیت بالاتر کولر گازی به معنای هزینه تعمیرات بالاتر نیز خواهد بود.

۳. معمولا مدل ایستاده یا پرتابل هزینه تعمیر کمتری دارند.

۴. محل نصب کولر گازی را تعمیرکار در نظر خواهد گرفت.

در صورتی‌ که مدل کولر گازی سامسونگ خود را به نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو سرویس اعلام کنید، همکاران این مجموعه هزینه تقریبی تعمیرات را به شما اعلام خواهند کرد.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی تعمیر کولر گازی

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی تعمیر کولر گازی

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

قیمت کولر گازی سامسونگ

در حال حاضر مدل‌های متنوعی از کولر گازی سامسونگ در بازار به فروش می‌رسد. زمانی که شما برند مورد نظر از کولر گازی را انتخاب می‌کنید، دومین عاملی که روی قیمت تاثیر بسزایی دارد ظرفیت کولر است.

به غیر از این موارد نرخ ارز نیز همیشه قیمت را در نمایندگی کولر گازی سامسونگ دستخوش تغییر می‌کند.

با نگاهی به قیمت های مختلف در می‌یابیم که برای خرید کولر گازی سامسونگ بودجه ای از حدود ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان مورد نیاز است.

به یاد داشته باشید، مهم ترین عامل برای خرید کولر گازی سامسونگ ظرفیت آن و کاربردی بودن برای محیط شما است. بنابراین، نمی‌توانید بخاطر محدودیت بودجه یک کولر با ظرفیت نامتناسب انتخاب کنید.

پس از اینکه تمام ویژگی های مورد نیاز خود از کولر را یادداشت کردید برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها با نمایندگی کولر گازی سامسونگ دیاکو سرویس تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ باید بتواند در تمام زمینه های خرید تا خدمات پس از فروش این محصولات یاری‌گر مشتریان باشد. دیاکو سرویس پارس با پرسنل مجربی که در اختیار دارد، توانسته در بین برترین نمایندگی ها گیرد و در زمینه تعمیرات کولر گازی سامسونگ در تهران جزو سریع ترین ها باشد.

علت باد گرم زدن کولر گازی سامسونگ چیست؟

اگر کولر شما پس از مدتی باد گرم بزند یعنی عملا بی استفاده خواهد بود، پس عیب یابی آن در اسرع وقت مورد نیاز است.

اولین موردی که تکنسین های نمایندگی کولر گازی سامسونگ بررسی خواهند کرد، میزان گاز دستگاه است. در صورت رفع نشدن معزل، برد دستگاه و خازن کمپرسور موارد مشکوک بعدی خواهند بود. به طور کلی این مشکل توسط نمایندگی قابل حل خواهد بود.

علت نشتی آب کولر گازی سامسونگ چیست؟

گاهی ممکن است مشاهده کنید که قسمتی از کولر گازی دچار نشتی شده است. این موضوع در برخی موارد عادی بوده اما در صورت ادامه دار بودن حتما باید توسط نمایندگی کولر گازی سامسونگ بررسی شود.

نداشتن گاز کافی، برفک زدن اپراتور، سوراخ شدن یکی از شلنگ‌ها یا شکستگی برخی قطعات از جمله عوامل نشتی آب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *