نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

نمایندگی-تعمیرات-جنرال-الکتریک-دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

نمایندگی جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی جنرال الکتریک در تهران به مکانی گفته می‌شود که در زمینه تعمیر، فروش و خدمات پس از فروش محصولات جنرال الکتریک کار می‌کند. نمایندگی جنرال الکتریک به مصرف کنندگان این برند خدمات فوق الذکر را ارائه می‌کند. سرویس کردن به موقع محصولات جنرال الکتریک در نمایندگی جنرال باعث می‌شود که از آسیب‌هایی که ممکن است برای آن‌ها پیش بیاید جلوگیری شود. برند جنرال الکتریک از جمله برندهای مطرح و روز دنیا می‌باشد که نمی توان تعمیر آن را به دست هر شخصی سپرد و تنها افرادی که در نمایندگی جنرال الکتریک کار می‌کنند از عهده تعمیر آن بر می‌آیند. این افراد دوره‌های مربوط به تعمیر برند جنرال الکتریک را گذرانده اند و جز افراد خبره و متبحر و کار آزموده هستند. به همین دلیل می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات به وجود آمده برای دستگاه شما را شناسایی و بر طرف کنند. مزیت دیگر مراجعه به نمایندگی جنرال الکتریک بهره مندی از هزینه‌های مقرون به صرفه و اقتصادی است، زیرا نرخ‌های تعویض و تعمیر قطعات و نرخ دستمزد متخصصین مشغول به کار در نمایندگی جنرال الکتریک مطابق با مصوبات اتحادیه است. استفاده از قطعات اصلی شرکتی در نمایندگی جنرال الکتریک امری طبیعی است و نمایندگی نمی تواند از قطعات فیک و تقلبی استفاده کند. دیاکو پارس سرویس نمایندگی جنرال الکتریک در تهران است که بالغ بر 13 سال است در حوزه تعمیر و سرویس محصولات جنرال الکتریک فعالیت می‌کند. نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس، برای تعویض قطعات محصولات این برند را از قطعات اصلی شرکتی استفاده می‌کند و فاکتور آن‌ها را برای اطمینان مشتری به او تحویل می‌دهد. همچنین متخصصین نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس، می‌توانند فعالیت خود را به صورت اعزام به محل انجام دهند و در این صورت شما دیگر نیاز به جا به جا کردن محصولات نخواهید داشت.

نمایندگی جنرال الکتریک - diyakoo.ir

تعمیرات محصولات جنرال الکتریک

جنرال الکتریک جز برندهای مشهور و محبوب در حوزه لوازم خانگی است. این برند سالیان سال است که جواب خود را پس داده و عموم مصرف کنندگان ایرانی به این برند اطمینان و اعتماد دارند. تمام وسایل الکتریکی دارای عمر مفید هستند که در صورت استفاده صحیح می‌توانند به درستی کار کنند. بعد از گذشتن این عمر مفید یا بعد از استفاده ناصحیح از وسایل الکتریکی آن‌ها دچار مشکل خواهند شد و به سرویس و تعمیر نیاز خواهند داشت. وسایل برند جنرال الکتریک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل لازم است که آن‌ها را بعد از گذشت چند سال یا هر ساله سرویس کرد که از آسیب دور بمانند. بهترین مکانی که می‌توانید برای تعمیر و سرویس محصولات جنراال الکتریک انتخاب کنید، نمایندگی جنرال می‌باشد. دیاکو پارس سرویس نمانیدگی جنرال الکتریک است که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز می‌باشد. تنها کافی است وارد سایت /https://diyakoo.ir شوید و در قسمت ثبت درخواست اطلاعات مورد نیاز از قبیل نام و نام خانوادگی، نام برند و نوع وسیله را انتخاب کنید و دکمه ثبت درخواست را فشار دهید. در این صورت در اولین فرصت کارشناسان دیاکو پارس سرویس با شما تماس خواهند گرفت و مشکل به وجود آمده را جویا می‌شوند. این نمانیدگی جنرال الکتریک در تهران مستقر است و فرقی نمی کند محل زندگی یا محل کار شما در چه نقطه ای از تهران باشد؛ اگر بعد از مشاوره تلفنی ایراد وسیله برقی جنرال شما حل نشد، در صورت صلاحدید شما، متخصصین به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. بعد از اعزام متخصصین از نمایندگی جنرال الکتریک، وسیله شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر می‌شود.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات و آشنایی با خدمات نمایندگی آریستون دارید با یک کلیک میتوانید از صفحه نمایندگی آریستون دیدن کنید.

نمایندگی جنرال الکتریک - diyakoo.ir

نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در مرکز تهران

دیاکو پارس سرویس، نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در مرکز تهران می‌باشد. اما این را بدانید که فرقی نمی کند شما از چه نقطه ای با نمایندگی جنرال تماس گرفته اید. در کوتاه ترین زمان ممکن متخصصین خبره و کار آزموده به محل مورد نظر شما اعزام می‌شوند. مزیت مراجعه به نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس، اطمینان از کیفیت مطلوب و تایید شده قطعاتی است برای تعویض قطعات آسیب دیده استفاده می‌شود. تمامی قطعات اصلی شرکتی هستند که به همراه فاکتور به مشتری عرضه می‌شوند.

نکته مثبت مراجعه به نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس، این است که متخصصین این نمایندگی ابتدا به دنبال تعمیر قطعات هستند تا برای مشتری هزینه کم تری داشته باشد. البته بعد از تعمیر قطعات به مشتری تضمین داده می‌شود که دستگاه مانند روز اول کار کند. در صورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد آن را تعویض خواهند کرد. از ویژگی‌های مثبت دیگر نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس، عیب یابی و تعمیر محصولات آسیب دیده جنرال الکتریک در کوتاه ترن زمان ممکن است.

نمایندگی جنرال الکتریک - diyakoo.ir

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران

دیاکو پارس سرویس نمایندگی یخچال جنرال الکتریک می‌باشد. کارشناسانی که مسئول تعمیر محصولات جنرال الکتریک هستند در نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس حضور دارند و به همین دلیل زمانی که شما با شماره تلفن‌های مرکز تماس می‌گیرد به کارشناس مربوطه ارجاع داده خواهید شد. اگر مشکلات زیر برای یخچال شما به وجود آمد حتما با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک دیاکو تماس بگیرید و مشکل را بیان کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

  • اگر یخچال جنرال الکتریک شما روشن نمی شود ابتدا دو شاخه برق را که به پریز متصل کرده اید بررسی کنید. دقت کنید که دوشاخه ای که به ترانس متصل می‌کنید را نیز باید بررسی نمایید. اگر هیچ یک از این موارد مشکل نداشت احتمال اینکه مشکل از برد یخچال شما باشد وجود خواهد داشت. برای تعمیر برد یخچال باید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  • اگر یخچال شما به درستی محتویات خود را خنک نگه نمی دارد با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  • اگر سر و صدای زیادی از یخچال می‌شنوید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  • اگر دمای یخچال شما به اندازه ای پایین مانده که تمام محتویات درون آن یخ می‌زند با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  • اگر در یخچال خود برفک مشاهده کردید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  • اگر یخچال شما به درستی آب را تخلیه نمی کند و درون یخچال خیس می‌شود با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  • اگر درب یخچال شما به درستی باز و بسته نمی شود با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

نمایندگی جنرال الکتریک - diyakoo.ir

نمایندگی لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می‌توانید با تکنسین‌های ماهری که در نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو پارس سرویس وجود دارد تماس بگیرید تا بتوانند شما در زمینه مشکل پیش آمده راهنمایی کنند. بهترین کار این است برای نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

    • اگر از ماشین لباسشویی خود صدای عجیبی شنیدید یا اینکه هنگام کار کردن ماشین لباسشویی تکان‌های زیادی را شاهد بویدید، با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید.
    • در صورتی که ماشین لباسشویی جنرال شما آب را تخلیه نمی کند یا اینکه زمانی که برق آن را متصل می‌کنید روشن نمی شود باید با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات نمایندگی هاردستون

کلیک کنید

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یخچال یکی از وسایل خانگی می‌باشد که در صورت خرابی آن باید منتظر فاسد شدن محتویات یخچال باشید. همچنین ایده آل این است که یخچال را برای تعمیر جا به جا نکنید و آن را در محلی که خراب شده است تعمیر کنید. اگر با این دو مشکل مواجه هستید باید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. دیاکو پارس سرویس، نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران می‌باشد که در صورت ایجاد خرابی برای یخچال شما در سریع ترین زمان ممکم متخصصین آموزش دیده شده خود را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کند تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون جا به جایی یخچال آن را تعمیر کنند. دیاکو که نمایندگی یخچال جنرال الکتریک می‌باشد برای تعمیر یخچال از قطعات اصلی شرکتی استفاده می‌کند و شما می‌توانید فاکتور هر قطعه را دریافت کنید تا از اصلی بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی جنرال الکتریک - diyakoo.ir

نمایندگی فر و ماکروفر جنرال الکتریک

نمایندگی جنرال الکتریک دیاکو در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران به عیب یابی و تعمیر وسایل خانگی برند جنرال الکتریک شما می‌پردازد. افرادی که در این نمایندگی مشغول به فعالیت هستند همگی افرادی مجرب و دوره دیده هستند که قادر می‌باشند وسایل الکتریکی شما از جمله فر و ماکروفر را تعمیر نمایند. اگر دستگاه فر یا ماکروفر شما بی دلیل خاموش می‌شود یا روشن نمی شود. اگر قفل درب آن مشکل پیدا کرده است و به درستی باز و بسته نمی شود و یا فن موتور با مشکل مواجه شده است باید با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرد و مشکل پیش آمده را بازگو کنید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

برند جنرال الکتریک یک برند نامی در حوزه وسایل خانگی است. برندهای معروف که دارای کیفیت‌های مطلوبی هستند برای اثبات ادعای خود دارای نمایندگی می‌باشند. در این نمایندگی خدمات پس از فروش ارائه می‌شود و در صورتیکه وسیله با خرابی مواجه شود نمایندگی مسئولیت تعمیر آن را بر عهده می‌گیرد. دیاکو پارس سرویس، نمایندگی جنرال الکتریک در تهران می‌باشد که خدمات پس از فروش و تعمیرات آن را قبول کرده است. برای ثبت درخواست بررسی و تعمیر وسیله خود می‌توانید از قسمت ثبت درخواست سایت دیاکو اقدام نمایید یا با شماره تماس‌های 09124853058 و 09121865402 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن


تماس با ما


02177285053


02126249117


02188443508

نمایندگی جنرال الکتریک

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی جنرال الکتریک دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی جنرال الکتریک

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی جنرال الکتریک دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی جنرال الکتریک

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی جنرال الکتریک دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی جنرال الکتریک

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی جنرال الکتریک دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی جنرال الکتریک

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی جنرال الکتریک دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی جنرال الکتریک

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی جنرال الکتریک دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول

نمایندگی تعمیرات محصولات جنرال الکتریک در تهران کجاست؟

دیاکو پارس سرویس، نمایندگی جنرال الکتریک در تهران می‌باشد که خدمات پس از فروش و تعمیرات آن را قبول کرده است. برای ثبت درخواست بررسی و تعمیر وسیله خود می‌توانید از قسمت ثبت درخواست سایت /https://diyakoo.ir اقدام نمایید یا با شماره تماس‌های 09124853058 و 09121865402 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود

کدام محصولات جنرال الکتریک در دیاکو تعمیر میشود؟

تمام محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک که شامل یخچال فریزر، لباسشویی، فر، ماکروفر و … میباشد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *