نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

امروزه ماشین ظرفشویی یکی از محبوب ترین لوازم برقی در منزل محسوب می شود . این محصول تحت عنوان برندهای متفاوتی در بازار وجود دارد . یکی از پرطرفدارترین این برندها ، برند بوش است . ماشین ظرفشویی بوش با اینکه از کیفیت بالایی برخوردار است ، اما گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست کاربران به تعمیر نیاز پیدا می کند . در ادامه این مقاله به نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی و معرفی نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش می پردازیم .

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که گفته شد ماشین ظرفشویی بوش یکی از محبوب ترین محصولات الکترونیکی  در آشپزخانه است . این محصول ، گاهی اوقات به دلایل مختلف ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشد . برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، ابتدا باید مشکل اصلی شناسایی شود . سپس با توجه به نیاز، قطعات خراب تعمیر یا تعویض شوند. برخی از مشکلات شایع در ماشین ظرفشویی بوش شامل نقص در پمپ ها، شیرهای آب، مشکلات برقی و الکتریکی، یا مشکلات در سیستم های خشک کننده میشوند.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که پیش تر گفتیم ماشین ظرفشویی های بوش با اینکه از کیفیت بالایی برخوردارند اما به دلایل مختلفی که مهم ترینشان استفاده نادرست است ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کنند . در ادامه به شرح نکات مهمی می پردازیم که باعث افزایش طول عمر و کارایی دستگاه می شوند .

استفاده از قرص و نمک مناسب :

باید توجه داشته باشید که نمک و قرصی که برای ماشین ظرفشویی خود استفاده میکنید بر کارایی دستگاه بسیار تاثیر دارد . پس برای عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی از قرص و نمک با مارک معتبر استفاده کنید .

نگهداری مناسب  :

همانطور که میدانید هر محصولی برای کارایی بهتر و طول عمر بیشتر نیاز به نگهداری مناسب دارد. برای مثال نگهداری محصول در محیط مرطوب باعث میشود که قطعات آن به مرور زمان پوسیده شده و از بین بروند .

 تمیز کردن منظم :

گرد و خاک و آلاینده های موجود در هوای آزاد و یا جمع شدن آب درون لاستیک های محافظ دستگاه می توانند به مرور زمان باعث از کار افتادن قطعات ماشین ظرفشویی شوند . پس به این نکته توجه داشته باشید که باید این محصول را به طور مرتب تمیز کنید تا کارایی آن حفظ شود .

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

ارور ها و مشکلات شایع ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که گفته شد ماشین ظرفشویی بوش گاهی اوقات نیاز به تعمیر پیدا می کند . اما قبل از اینکه به تعمیرگاه مراجعه کنیم بهتر است عیب دستگاه خود را بیابیم . این کار باعث می شود که در هنگام مراجعه به تعمیرگاه به راحتی مشکل دستگاه خود را برای تکنسین توضیح داده و در وقت خود صرفه جویی کنیم . در ادامه این مطلب می خواهیم به شرح مشکلات و ارورهای مهم این دستگاه بپردازیم .

روشن نشدن دستگاه : این مشکل ممکن است به دلیل خرابی در کابل برق، پریز یا بطور کلی کابل کشی داخلی خود دستگاه باشد.

نشتی آب : این مشکل می‌ تواند ناشی از خرابی واشرها ، لوله‌ ها یا مخزن باشد.

عدم شستشوی مناسب : اگر ظروف پس از شستشو تمیز نیستند، ممکن است فیلترها مسدود شده باشند یا ذرات غذا در بازوهای اسپری کننده آب گیر کرده باشند.

صدای غیرعادی : صداهای غیرعادی می‌ توانند به دلیل وجود اشیاء خارجی در داخل دستگاه یا خرابی قطعات متحرک باشند.

ارور E01 : این ارور به این معناست که  ماشین ظرفشویی با آب پر نمی‌ شود. این اخطار معمولا در مواقعی ظاهر می شود که شیر آب ورودی یا فیلتر آب نیاز به تعمیر دارند و باید بررسی شوند .

ارور E05 : این ارور به معنای مشکل در شناور است . وقتی این اخطار ظاهر می شود یعنی باید سوئیچ شناور را از لحاظ آسیب دیدگی بررسی کنید . در اکثر موارد با ظهور این اخطار سوئیچ شناور تعویض می گردد .

ارور E06 : این ارور به معنای خراب بودن مکانیزم درب است . متاسفانه این کد یکی از بدترین خطاهای این محصول است که در طی آن قطعه باید تعویض گردد .

ارور E07 : این ارور یکی از خطاهایی است که به ندرت ظاهر می شود .  معنای این ارور معمولاً خراب شدن فن گرمایشی دستگاه است . از آنجا که این خطا به  دلایل مختلفی می‌ تواند بروز کند ، در هنگام رویت آن سعی کنید کل دستگاه را بررسی کنید .

ارور E19 : این ارور وقتی ظاهر می شود که درب مکان مخصوص قرص ماشین ظرفشویی به موقع باز نشده باشد . این ارور دلیل های مختلفی چون درست نچیدن ظروف داخل دستگاه ، سوختگی بوبین جای قرص و… دارد . پس وقتی این ارور را دیدید جای قرص ماشین ظرفشویی را بررسی کنید .

ارور ها و مشکلات شایع ماشین ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

می توانید با استفاده از نکاتی که گفته شد دستگاه خود را عیب یابی کرده و برای تعمیر نزد تعمیرگاه معتبر ببرید . برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش بهتر است به نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش مراجعه کنید . البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر تعمیرگاه های تخصصی محصولات بوش در دسترس نبودند ، می توانید دستگاه خود را نزد نمایندگی های معتبر مانند نمایندگی هاردستون و یا نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ببرید .

کلام آخر

ماشین ظرفشویی بوش یکی از محبوب ترین و معتبر ترین محصولات موجود در بازار است . این محصول با وجود کیفیت بالا گاهی اوقات و به دلایل مختلف به تعمیر نیاز پیدا می کند .  اگر از این محصول به درستی استفاده شود و نکات نگهداری چون استفاده از قرص مرغوب ، تمیز کردن دوره ای و… رعایت شود کارایی و طول عمر دستگاه بیشتر خواهد شد. در صورت بروز مشکل در این مدل دستگاه بهتر است ابتدا مشکل آن را بیابید و سپس به نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش برای رفع آن مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *