ارور لباسشویی سامسونگ

ارور لباسشویی سامسونگ - دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

تماس با ما

ارور لباسشویی سامسونگ - دیاکو

ارور ماشین لباسشویی سامسونگ

در گذشته، ماشین های لباسشویی به اندازه‌ی امروز از تکنولوژی بهره‌مند نبوده و برنامه شست و شوی از پیش تعیین شده ای نداشتند. به طور قابل باوری در تنوع برنامه ها، داشتن تایمر و ایمنی و کیفیت بالاتر، لباسشویی های مدرن زندگی‌ را برای ما آسان تر کرده اند. یکی‌ از مهم ترین بخش های این دستگاه ها، نمایشگر آن ها است، جایی که برنامه ها قابل انتخاب بوده و اطلاعات دیگر قابل دسترس است. یکی از وظایف نمایشگر، نشان کد ارور لباسشویی سامسونگ در زمانی که است که مشکلی بوجود آمده باشد.

ارور لباسشویی سامسونگ به طور معمول با جست و جو در دفترچه راهنما یا منابع دیگر، قابل بررسی و کشف است. برخی از این کد ها به راحتی قابل رفع کردن بوده و برخی دیگر نیز نیاز جدی به یک تکنسین دارند. در اکثر موارد با نشان داده شدن ارور لباسشویی سامسونگ، این دستگاه قادر به شروع مجدد نیست. این مزیت موجب افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از صدمات بیشتر به قطعات می‌باشد. برخی از این کدهای رایج مربوط به مشکلاتی در درب، سنسور دمای آب، خطای نرم افزاری یا سنگینی بیشتر از حد محفظه هستند. با اطلاع از این کدها در کمترین زمان ممکن می‌توانید ارور لباسشویی سامسونگ خود را رفع کنید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات نمایندگی لباسشویی سامسونگ

کلیک کنید

ارور لباسشویی سامسونگ - دیاکو

انواع ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ

وقتی نمایشگر دستگاه شما، برخلاف روال معمول، کدی را نمایش می‌دهد به معنی آن است که فعلا کار نخواهد کرد. نحوه برطرف کردن ارور ماشین لباسشویی سامسونگ در مواردی ساده و در مواردی نیز تخصصی است. قبل از هر چیز بهتر است تعدادی از متداول ترین ارور لباسشویی سامسونگ را بررسی کرده و راه حل هایی ارائه کنیم.

ارور لباسشویی سامسونگ 1E یا 1C

آیا پیغام خطای 1E یا 1C روی نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما نمایش داده می‌شود؟ بهتر است بدانید، سنسور سطح آب مشکلی پیدا کرده است. یعنی فشار آب یا لول آب در شرایط استاندارد قرار ندارد. در وهله اول بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی به درستی به منبع آب وصل شده است یا خیر. در وهله دوم، شیلنگ دستگاه ممکن است گرفتگی یا پیچ خوردگی داشته باشد. اگر مشکلی پیدا نکردید، گاهی اوقات خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه کمک می کند.

ارور لباسشویی سامسونگ 3E یا 3C

با پیغام خطای 3E یا 3C، به احتمال زیاد موتور لباس شویی کار نمی کند. ابتدا بررسی کنید که آیا سوکت برق کار می کند یا خیر. ماشین لباسشویی خود را خاموش کرده و از پریز جدا کنید. تست کنید که آیا دستگاه دیگری می تواند برق دریافت کند یا خیر. یکی دیگر از دلایل نمایش این ارور لباسشویی سامسونگ ممکن است پر بودن بیش از حد درام (محفظه) باشد. مقداری از لباس ها را از آن خارج کنید، برنامه را دوباره استارت بزنید و ببینید آیا پیام خطا ناپدید می شود. بعنوان آخرین روش، ماشین لباسشویی را به مدت 30 دقیقه از برق بکشید. سپس دوباره آن را وصل کنید و ببینید کد خطا از بین رفته است یا همچنان مشکل پابرجاست.

ارور لباسشویی سامسونگ 4E یا 4C

پیغام خطای 4E یا 4C نشان می دهد که مشکلی در ورود آب وجود دارد. بطور دقیق تر یعنی، آب وارد محغظه نمی شود یا خیلی کم است. بررسی کنید که آیا منبع آب کاملاً باز است و شیلنگ به درستی وصل شده است یا خیر. سایر شیرهای آب را بررسی کنید که چه از میزان آب از آن ها خارج می‌شود، اگر فشار آب کم است، باید کمی صبر کنید. بررسی کنید که در شیلنگ کوچکترین انسداد یا پیچ خوردگی ای وجود نداشته باشد. در موارد غیر معمول، ممکن است لوله آب یخ زده باشد؛ برای مثال زمانی که ماشین لباسشویی شما در محیط نامناسبی قرار دارد.

ارور لباسشویی سامسونگ E2، 5C، 5E، SE

در صورت نمایش ارور لباسشویی سامسونگ 5E، 5C، E2 یا SE، آب به درستی نمی تواند تخلیه شود. دلایل متفاوتی برای این مشکل وجود دارد. باز هم به طور معمول، ممکن است لوله تخلیه مسدود شده باشد یا ممکن است پیچ خوردگی در شیلنگ وجود داشته باشد. در بسیاری از مدل ها، درپوش فیلتر تخلیه را می توان در پایین سمت راست در جلوی دستگاه پیدا کرد. فقط برای اطمینان، وقتی این دریچه را باز می‌کنید، با یک حوله آن را تمیز کنید. حتی باز این امکان وجود دارد که لوله تخلیه در اثر مجاورت با سرما یخ زده باشد.

ارور لباسشویی سامسونگ HC، HE، CE

آیا کد ارور لباسشویی سامسونگ HE، HC یا CE روی نمایشگر ظاهر می شود؟ در این صورت، سنسور دمای شستشو با مشکل مواجه شده است. زمانی منتظر این خطا باشید که دمای آب در هنگام آب کشی بالاتر از 50 درجه سانتیگراد باشد. در اولین اقدام، ماشین لباسشویی را خاموش کرده و به مدت 30 دقیقه از برق خارج کنید. پس از این زمان، دستگاه را دوباره وصل کرده و شست و شو را استارت بزنید. در هنگام این مشکل همچنین ممکن است انواع ارور لباسشویی سامسونگ rE1، 4E2، H1، 4C2 یا E8 را دریافت کنید که بسته به هر مدل تفاوت دارد.

ارور لباسشویی سامسونگ E4، UE یا UB

هنگامی که کدها خطای UE، E4 یا Ub ظاهر می شود، مشکلی در چرخش محفظه وجود دارد. احتمال دارد ماشین لباسشویی تعادل درستی نداشته باشد. اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی روی یک سطح صاف و محکم قرار دارد. همچنین مهم است که محفظه کاملا پر نباشد. بعد از پر کردن محفظه باید همیشه جا برای 1 مشت در بالای آن وجود داشته باشد. در نهایت، برای آخرین راه حل، لباس ها را کمی مرتب تر و جمع تر در محفظه قرار بدهید.

ارور لباسشویی سامسونگ dE، dE1، Ed، dC، DC1 یا DC

هنگام نمایش این ارور لباسشویی سامسونگ، این امکان وجود دارد که در هنوز باز باشد و ابتدا باید آن را به درستی ببندید. بررسی کنید که آیا هیچ لباسی مانع بسته شدن درب شده است یا خیر. آیا ماشین لباسشویی با قابلیت AddWash دارید و کد DDC ظاهر می شود؟ اگر جواب مثبت بود، ابتدا باید دکمه مکث را فشار دهید تا درب اضافی AddWash باز شود. برای دریافت راه حل های بیشتر دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ خود را نگاه کنید.

ارور لباسشویی سامسونگ AE، AC، AC6 یا 13E

اگر این ارور لباسشویی سامسونگ را مشاهده کردید، به احتمال زیاد یک خطای ارتباط داخلی در دستگاه وجود دارد. برای اطمینان ماشین لباسشویی را کاملا خاموش کنید، چند دقیقه صبر کنید و برنامه شستشو را دوباره شروع کنید. در مواردی ممکن نیاز باشد برای رفع این ارور لباسشویی سامسونگ با نمایندگی تعمیرات آن تماس حاصل بفرمایید.

ارور لباسشویی سامسونگ AE، AC، AC6 یا 13E

اگر این ارور لباسشویی سامسونگ را مشاهده کردید، به احتمال زیاد یک خطای ارتباط داخلی در دستگاه وجود دارد. برای اطمینان ماشین لباسشویی را کاملا خاموش کنید، چند دقیقه صبر کنید و برنامه شستشو را دوباره شروع کنید. در مواردی ممکن نیاز باشد برای رفع این ارور لباسشویی سامسونگ با نمایندگی تعمیرات آن تماس حاصل بفرمایید.

ارور لباسشویی سامسونگ LC یا LC1

شلنگ تخلیه بنا به دلایلی ممکن گرفته یا مسدود شده باشد. شلنگ را در صورت امکان کامل خارج کرده و شست و دهید. اطمینان حاصل کنید که انتهای شلنگ باز باشد تا موارد تخلیه ای کاملا خارج شوند.

ارور لباسشویی سامسونگ SUD، 5UD، یا 5D

اگر این ارور لباسشویی سامسونگ را مشاهده کردید، مطمئن باشید کف بیش از حد در محفظه لباس وجود دارد. به سرعت، ماشین لباسشویی را خاموش کنید و دو شاخه را از برق بکشید. 2 لیتر آب جوش در کشوی مواد شوینده بریزید و ماشین لباسشویی را به این طریق بشویید. در همین زمان، یک سطل در نزدیکی فیلتر تخلیه قرار دهید، دریچه پایین را باز کنید و فیلتر را خالی کنید. دفعه بعدی بهتر است از مواد شوینده استفاده نکنید و قسمت آن را خالی بگذارید یا از مواد شوینده و نرم کننده کمتر استفاده کنید.

ارور لباسشویی سامسونگ - دیاکو

ارائه دهنده خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ

اگر راه حل های بالا در مورد نحوه برطرف کردن ارور لباسشویی سامسونگ جواب نداد، می توانید دستگاه را ریست کنید. به این معنی که دو شاخه را از سوکت خارج کنید و 30 دقیقه صبر کنید، چرخه شستشو را دوباره شروع کنید. آیا همه توان خود را گذاشته اید اما هنوز ارور لباسشویی سامسونگ دریافت می‌کنید؟ در این مرحله می‌توان با اطمینان گفت که به یک تکنسین برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ نیاز دارید. دیاکو سرویس پارس بعنوان ارائه دهنده خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران، تکنسین های تخصصی را به محل شما اعزام می‌کند. ارور نمایش داده شده بررسی و سپس روند تعمیرات به شما اعلام خواهد شد. این اطمینان خاطر را داشته باشید که تمام این ارور ها قابل رفع بوده و در اکثر موارد نیاز به تعویض قطعات گران قیمت ندارید. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با پشتیبانی سایت دیاکو سرویس تماس بگیرید.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در جنوب شرق 

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در جنوب غرب 

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول ارور لباسشویی سامسونگ

نحوه برطرف کردن ارور لباسشویی سامسونگ به چه صورت است؟

برای رفع ارور لباسشویی سامسونگ راه های بسیاری زیادی وجود دارد. یکی از بهترین راه های موجود برای رفع ارور لباسشویی سامسونگ تماس با مجموعه دیاکو می باشد. برای اینکه ارور لباسشویی سامسونگ را در کمترین زمان ممکن رفع کنید ابتدا نوع خطا را خوانده و یادداشت کنید. بعد از تماس با این مجموعه نوع ارور لباسشویی سامسونگ را برای تکنسین مربوطه شرح داده تا در کمترین زمان ممکن افراد به محل شما اعزام شوند.

آیا ارور دادن ماشین لباسشویی به منظور خرابی قطعات مکانیکی است؟

خیر،ممکن است این ارور ها در نرم افزار دستگاه به وجود آمده و به سیستم مکانیکی ارتباط نداشته باشد. باید توجه داشته باشید که رفع اشتباه این ارور ها می تواند باعث شود تا مشکلات دیگری در برد دستگاه به وجود بیاید. این خطاها برای دستگاه از جهاتی نیز مفید می باشند. این سیستم ارور دهی می تواند باعث شود تا شما به عیب های دیگر نیز پی ببرید.

برطرف کردن ارور های ماشین لباسشویی به متخصص نیازمند است؟

بله، جهت رفع ارور لباسشویی سامسونگ متخصصین بسیار زیادی وجود دارند. این متخصصین با توجه به نوع و مدل ماشین لباسشویی شما از روش های خاصی برای رفع خطا استفاده می کنند. این موضوع به خوبی می تواند به شما در این زمینه کمک کرده و بالاترین دسترسی را به وجود بیاورد. برخی از خطاهای موجود در این محصولات بسیار ساده بوده و با انجام اقداماتی ساده رفع خواهند شد.

5/5

0 دیدگاه برای “ارور لباسشویی سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *