تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر جاروبرقی بوش - دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

تعمیرگاه جاروبرقی بوش در تهران

تعمیرگاه جاروبرقی بوش باید محل مطمئنی برای تعمیر جاروبرقی نیازمند تعمیر باشد. با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی، نیاز به نگهداری بهتر و استفاده ی طولانی مدت تر از آن ها تبدیل به یک دغدغه شده است. تعمیر جارو برقی بوش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و چه بسا که به دلیل کیفیت ساخت بالایی این محصولات آلمانی، حساسیت بیشتری نیز روی آن وجود داشته باشد.

اگر به ‌نیاز به مراجعه به تعمیرگاه جاروبرقی بوش در تهران دارید، مهم نیست در کدام محله یا منطقه سکونت دارید. این خدمات امروزه به صورت آنلاین و راحت تری نسبت به گذشته در اختیار شما قرار گرفته است. گروه دیاکو سرویس پارس، بعنوان یک تعمیرگاه جاروبرقی بوش در تهران بصورت مجاز و با نرخ اتحادیه فعالیت می‌کند. قاعدتاً برای تعمیر جارو برقی بوش، به متخصصین در این زمینه اعتماد بیشتری خواهید داشت، موضوعی که دیاکو سرویس پارس نیز از آن غافل نبوده و همواره در تلاش بوده است تا علاوه بر خدمات گسترده در سطح تهران، تکنسین های تخصصی نیز جذب کند.

شرق، غرب، جنوب و یا شمال تهران اگر سکونت دارید و جاروبرقی بوش شما دچار ایراد شده است، از طریق فرم درخواست در سایت یا تماس تلفنی و برقراری ارتباط با پشتیبانی دیاکو سرویس، در زمان مناسبی به تعمیر جارو برقی بوش شما رسیدگی خواهد شد.

گیف جاروبرقی - دیاکو

دنبال تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر جارو برقی میگردی؟! 

با دیاکو تماس بگیر

02136628660

مشکلات متداول جاروبرقی بوش

تعمیر جارو برقی بوش بدون اطلاع از مشکلات متداول آن امکان پذیر نیست. چه در منزل بخواهید خودتان به عیب یابی جاروی خراب‌تان بپردازید یا در تعمیرگاه جاروبرقی بوش بخواهند به این امر بپردازند، مشکلات رایج همیشه اتفاق می‌افتند و گاهی به راحتی قابل رفع هستند.

در ادامه مقاله، به ۴ مشکل رایج که سبب تعمیر جارو برقی بوش خواهد شد، می‌پردازیم.

هیچ مکشی توسط جاروبرقی انجام نمی‌شود

برای حل این مشکل بسیار رایج، پنج راه حل وجود دارد که باید به بررسی آن ها بپردازید.

  • نقش فیلتر هوا در تعمیر جارو برقی بوش

فیلتر هوا هنگام عبور هوا از جاروبرقی ذرات ریز را به دام می اندازد. در صورت گرفتگی فیلتر، جاروبرقی مکش مناسبی نخواهد داشت. اگر فیلتر جاروبرقی شما هیچ هوایی را عبور نمی‌دهد، برای پیدا کردن دستورالعمل های تمیز کردن آن به دفترچه راهنمای محصول خود مراجعه کنید.

  • نقش فیلتر پشتی (هپا) در تعمیر جارو برقی بوش

فیلتر هپا ذرات را در حین حرکت هوا در جاروبرقی به دام می اندازد. در صورت گرفتگی فیلتر پشتی، جاروبرقی نمی‌تواهپ مکش مناسبی داشته باشد. اگر فیلتر جاروبرقی شما مسدود شده است و نیازمند تعویض می‌باشد، با تماس با تعمیرگاه جاروبرقی بوش این قطعه را تامین کنید. برای هر مدل جارو یک فیلتر مخصوص وجود دارد، از خرید فیلتر های متفرقه یا برند های دیگر خودداری کنید.

  • نقش کیسه جارو در تعمیر جارو برقی بوش

یکی از ساده ترین و در دسترس ترین قطعات هر جارو، کیسه آن می‌باشد. این قطعه که در صورت پر‌ شدن باید تعویض شود، گاهی بررسی نشده و موجب می‌شود که جارو مکش خود را از دست بدهد. همواره پر بودن یا نبودن کیسه را چک کنید و اگر نیازمند خرید آن بودید با تعمیرگاه جاروبرقی بوش تماس حاصل بفرمایید.

  • نقش شیلنگ در تعمیر جارو برقی بوش

این مشکل در اکثر موارد در خانه، قابل رفع است اما در هر صورت می‌تواند مشکل ساز باشد یا باعث خرابی جارو شود.

در صورت بروز چنین ایرادی، شیلنگ را از جاروبرقی خارج کنید و آن را طوری دراز کنید که صاف باشد. با یک چراغ قوه روشن سعی کنید انتهای شلنگ را ببینید. اگر نور چراغ قوه از انتهای دیگر شیلنگ جاروبرقی قابل مشاهده نباشد، این نشان می دهد که شلنگ جاروبرقی بوش دچار گرفتگی یا مسدودی شده است.

اگر گرفتگی شلنگ باعث پارگی آن شده باشد، با تعمیرگاه جاروبرقی بوش مسئله را مطرح کنید تا قطعه جدید برای شما ارسال شود.

  • نقش بلوور یا دمنده در تعمیر جارو برقی بوش

یکی از مشکلات تخصصی در زمینه تعمیر جارو برقی بوش، خرابی قطعه دمنده یا مکنده می‌باشد. اگر رفع موارد بالا مکش جاروی شما را تغییر نداد، یکی از آخرین گزینه ها تعمیر این قطعه می‌باشد.

تکنسین مربوطه پس از باز کردن جارو در تعمیرگاه جاروبرقی بوش در تهران، از نظر کارکرد آن را بررسی می‌کند. در مواقعی گرفتگی باعث می‌شود تا قطعه درست کار نکند اما در مواقعی میز نیاز به تعویض آن وجود دارد که به طور کامل مراحل تعمیرات به صاحب محصول توضیح داده خواهد شد.

تعمیرگاه جارو برقی بوش - دیاکو

روشن نشدن و عدم وجود کارکرد در جارو برقی

یکی از ترسناک ترین لحظات برای دارندگان لوازم خانگی این است که دستگاه آن ها روشن نشود. وجود این مشکل اغلب باعث نگرانی زیاد و فکر کردن درباره تعویض محصول می‌شود؛ درحالی که راه حل های ساده تری برای تعمیر جارو برقی بوش وجود دارد. برای تعمیر جارو برقی بوش در هنگام روشن نشدن ابتدا کلید پاور را بررسی کنید. اگر کلید سالم بود و موتور جریان برق را دریافت می‌کرد و به صورت دستی نیز حرکت می‌کرد یعنی زمان تعویض موتور جارو توسط تعمیرگاه جاروبرقی بوش فرا رسیده است.

عدم چرخش و حرکت برس جاروبرقی

اگر تمام قطعات جارو به درستی کار کنند اما شما نتوانید به خوبی برس آن را به حرکت دربیاورید، تقریبا عمل جارو کردن غیر ممکن می‌شود. هر برسی بسته به مدل آن، طراحی متفاوتی دارد که باعث می‌شود نتوان حدس دقیقی درباره حل این مشکل زد. اگر با چک کردن اولیه نتوانستید از بروز مشکل جلوگیری کنید یا با قطعه ای شکسته شده مواجه شدید، تعمیرگاه تخصصی جاروبرقی بوش با تامین این قطعه در خدمت شماست.

شکستگی یا پارگی مداوم تسمه جارو

اگر مو، آشغال یا پرز زیادی در سر برس گیر کرده باشد، برس ممکن است به کلی گیر کند. اگر سر برس آشغال زیادی را جمع کرده باشد، فشار زیادی به تسمه وارد می کند و ممکن است باعث شکستن یا پاره شدن تسمه شود. سر برس را بردارید و هرگونه زباله را از محفظه های آن تمیز کنید. پس از تعویض یا تمیز کاری سر برس، مطمئن شوید که آزادانه بچرخد.

در صورت عدم چرخش صحیح، می توانید با کارشناسان مجموعه دیاکو در ارتباط باشید تا فورا به بررسی مشکل و رفع آن بپردازند.

تعمیرگاه جاروبرقی بوش - دیاکو

برای کسب اطلاعات در رابطه با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش

کلیک کنید

تعمیر جارو برقی بوش در منزل

سریع ترین و راحت ترین راه در نظر صاحبان جاروبرقی این است که آن را در منزل عیب یابی کنند. برای تعمیر جارو برقی بوش در منزل، دو راه به صورت کلی وجود دارد. یکی اقدام بر اساس دستورالعمل ها و دفترچه راهنماست که در مواردی کارساز خواهد بود و دیگری تماس با تعمیرگاه جاروبرقی بوش خواهد بود. حضور تکنسین مربوطه در منزل پس از ثبت توضیحات شما در پشتیبانی دیاکو سرویس، این اطمینان را به شما خواهد داد که بررسی های اولیه در محل مورد نظر شما انجام خواهد گرفت. در این مواقع اگر مشکل جارو سریعاً قابل حل باشد، هم به نفع شما بوده و هم جارو از منزل خارج نشده است. حتی در صورتی که نیاز به بررسی های بیشتر در محل تعمیرگاه وجود داشته باشد، شما با دریافت ضمانت نامه تعمیر و عدم تحمل حمل و نقل جارو، خدمات ویژه ای را دریافت خواهید کرد.

تعمیر جاروبرقی بوش - دیاکو

هزینه تعمیرات جارو‌برقی بوش

گاهی این پرسش مطرح می‌شود که تعمیر جارو برقی بوش به صرفه است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان مطرح کرد که درجات مختلفی از کیفیت و ارزش در مدل های گوناگون جاروبرقی بوش وجود دارد. اگر مبلغ بالایی برای خرید دستگاه پرداخت کرده اید، احتمالاً انجام تعمیرات ارزش آن را دارد اما توصیه می کنیم بیش از نیمی از قیمت به روز محصول را برای هیچ تعمیری خرج نکنید.

در تعمیرگاه جاروبرقی بوش دیاکو سرویس پارس در تهران، بخش تعمیرات با نرخ های اتحادیه کار خود را انجام می‌دهد. این نرخنامه به این معنی است که هر تعمیرگاهی که کمتر یا بیشتر از این قیمت را به شما پیشنهاد کرد ممکن است محل مناسبی برای مراجعه نباشد.

دیاکو سرویس پارس با سابقه ای که در دارد، یک تعمیرگاه جاروبرقی بوش در تهران است که خدمات غیر حضوری آن باعث سهولت در این امر شده است.

اگر سوال یا ابهامی در مورد این مقاله یا ثبت درخواست برای تعمیر جارو برقی بوش دارید، حتما با واحد پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی تعمیرات بوش

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی تعمیرات بوش

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با تعمیر جاروبرقی نمایندگی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی تعمیرات بوش

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی تعمیرات بوش

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی تعمیرات بوش

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی تعمیرات بوش

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول تعمیر جارو برقی بوش

مشکلات متداول جاروبرقی بوش چیست؟

از عمده مشکلات جاروبرقی بوش می توان به عدم مکش جاروبرقی، روشن نشدن آن، عدم چرخش و حرکت برس جاروبرقی و شکستگی با پارگی مداوم تسمه جارو اشاره کرد.

آیا تعمیر جاروبرقی بوش به صرفه است؟

برای پاسخ به این سوال می‌توان مطرح کرد که درجات مختلفی از کیفیت و ارزش در مدل های گوناگون جاروبرقی بوش وجود دارد. اگر مبلغ بالایی برای خرید دستگاه پرداخت کرده اید، احتمالاً انجام تعمیرات ارزش آن را دارد اما توصیه می کنیم بیش از نیمی از قیمت به روز محصول را برای هیچ تعمیری خرج نکنید.

5/5

برای مشاهده ویدئو فیلتر شکن خود را روشن کنید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *