تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی - دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در هر تعمیرگاهی به شکل استاندارد انجام نخواهد شد. این مهم ترین موضوعی است که هنگام خراب شدن دستگاه تان باید مد نظر قرار بدهید و تعمیرگاهی مطمئن را انتخاب کنید. در این مقاله علاوه بر بررسی مشکلات رایج ماشین های ظرفشویی ال جی، شیوه صحیح سرویس و رفع ارور و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی را نیز به طور دقیق بررسی کرده ایم.

معرفی محصولات برند ال جی

ال جی بعنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی شناخته می‌شود که همواره سعی کرده پیشرو و نوآورانه عمل کند. هدف این برند ایجاد یک اکوسیستم در محیط است که از لوازمات خانگی مختلف ال جی و ارتباط آن ها با هم تشکیل شده باشد. بخصوص لوازم آشپزخانه مثل یخچال و ماشین ظرفشویی در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در معرفی انواع ماشین ظرفشویی ال جی می‌توان گفت: موتور اینورتر دایرکت درایو ویژگی‌ اصلی این محصولات است. در کنار این موتور قدرتمند که نسبت به سایر محصولات در بازار انرژی مصرف کمتری نیز دارد، فضای داخلی مناسب و حتی شست و شو با بخار جزو ویژگی‌های این محصولات است.

یکی از محبوبترین ماشین های ظرفشویی ال جی، مدل XD90S بوده که ویژگی های قابل توجهی دارد. اینترنت اشیا نوآورانه ترین قابلیتی است که این محصول به آن مجهز بوده در کنار فناوری بخارشوی و در بازکن اتوماتیک.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که تعمیر کار نسبت به این فناوری ها اطلاعات کافی داشته باشد و بتواند در بهترین حالت دستگاه را تعمیر کند.

ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

بسیاری از مشتریان محصولات این برند به دنبال تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران هستند. موضوعی که به دلیل گستردگی تعمیرگاه ها و ارائه دهندگان خدمات می‌تواند باعث سردرگمی برای تصمیم درست شود.

شاید اولین راه، گشتن در میان نزدیک ترین مکان برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی باشد. این مسئله ممکن است زمان بر بوده و نتیجه خاصی نیز به همراه نداشته باشد اما اگر تعمیرگاهی در تمام نقاط تهران به ارائه این خدمات مشغول باشد، این مشکل نیز حل خواهد شد.

دیاکو سرویس پارس این نیاز دارندگان محصولات ال جی را به خوبی شناخته و برای خدمت رسانی بهتر، در تمام نقاط تهران مشغول به فعالیت است. برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی اگر با دیاکو تماس گرفته یا درخواست خود را در سایت ثبت کنید، اطلاعات لازم از شما گرفته شده و سپس در موعد مشخص تکنسین به محل شما اعزام می‌شود.

ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران، یک نیاز اساسی بوده که باید سریع، دقیق و استاندارد مرتفع شود. اصولی که دیاکو سرویس در کنار مشتری مداری و قیمت مناسب در انجام آن ها کوشا بوده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی - دیاکو

تماس با ما

رفع ارور های رایج ماشین ظرفشویی ال جی

از جمله مزیت های لوازم خانگی مدرن ال جی این است که هوشمند عمل کرده و با نشان ارور هایی مشکل احتمالی دستگاه را بیان می‌کنند. در این شرایط، اطلاع از جزئیات هر ارور پیش از تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی بسیار حیاتی است.

ارور IE در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

آیا آب کافی وارد دستگاه شما نمی‌شود؟ احتمالا با ارور IE مواجه خواهید شد. قطع شدن آب، مشکل در شلنگ دستگاه یا اتصالات ورودی آب، مهم ترین دلایل بوجود آمدن این مشکل هستند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در هنگام نمایش ارور IE، ابتدا باز بودن و فشار ورودی آب را چک کنید. اگر خرابی خاصی در شلنگ حس کردید، وقت تعویض این قطعه رسیده است. در نهایت اگر اقدامات شما بی‌نتیجه بود، حتما با تعمیرگاه مجاز ارتباط بگیرید.

ارور AE یا ارور EI در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

اگر نشتی آب توسط سنسور نشتی ماشین ظرفشویی تشخیص داده شود، نمایشگر این ارور را نمایش خواهد داد.

۱. خرابی در اتصالات شیلنگ ها

۲. چیدمان غیر استاندارد ظروف

۳. نشتی از قطعه ای خراب شده در داخل دستگاه

این موارد احتمالات اولیه نمایش این ارور هستند. با این حال برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی موقع پیش آمدن ارور AE راه هایی نیز وجود دارد. به طور مثال:

گرفتگی محل تخلیه آب و تمیز کردن آن از آلودگی‌ها پیش از نشت از طریق شلنگ

گاهی خشک کردن زیر و اطراف دستگاه ظرفشویی کارساز بوده و باعث رفع ارور می‌شود.

پیش از شروع کار دستگاه، تمام ظروف را به صورت خشک داخل آن قرار دهید تا آب ها وارد بخش های دستگاه نشود.

ارور OE در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

این ارور یکی از رایج‌ترین مشکلات دستگاه یعنی عدم تخلیه آب را نشان می‌دهد. پمپ تخلیه دستگاه، ایرادات لوله کشی و فاضلاب، فیلتر ها و قطعات داخلی همگی می‌توانند از عوامل ایجاد کننده آن باشند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی پس از مواجه با ارور OE حتما اقدامات زیر را انجام دهید:

۱. گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب اولین مورد بررسی شما باشد زیرا احتمال دارد خرابی از دستگاه نباشد.

۲. اگر چاه باز بود، شلنگ را کامل چک کنید برای رفع گرفتگی یا پیچ خوردگی.

۳. موردی که حتما موقع نصب باید رعایت شده باشد، ارتفاع شلنگ تخلیه از سطح زمین است پیش از اینکه به خروجی فاضلاب برسد. بین ۷۷ تا ۱۰۰ سانتی متر، ارتفاع استاندارد برای این موضوع است.

۳. نهایتا اگر فیلتر دستگاه را به خوبی با آب داغ شستید و ارور پابرجا بود، برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی - دیاکو

ارور PF در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از ارور های اساسی و مهم که به سرعت باید برای رفع آن بکوشید، ارور PF بوده که مرتبط با برق دستگاه می‌باشد.

سه حالت کلی می‌تواند باعث بروز این اتفاق شود:

۱. سه راهی یا پریز برق متصل به ماشین ظرفشویی مشکل داشته باشد.

۲. به‌طور موقت جریانات برق دچار نوسان شده باشد.

۳. پاور یا سیم یا قطعات داخلی دستگاه خرابی داشته باشد.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی هنگام برخورد با این ارور موارد زیر را انجام دهید:

۱. گاه در حین کار دستگاه، جریان برق دارای نوسان می‌شود و سپس ارور PF نمایش داده می‌شود. در صورتی که اطمینان دارید، نوسان برق رفع شده یکی از کلید های دستگاه را فشار داده و دوباره آن را راه اندازی کنید.

۲. در صورتی که جریان برق متصل بود، حتما پریز یا سه راهی را با دستگاه دیگری تست کنید.

۳. اگر پریز سالم بود، سه راهی را برداشته و ماشین ظرفشویی را مستقیم به برق بزنید اما برای ایمنی بیشتر یک سه راهی مطمئن تهیه کنید.

اگر اقدامات بالا مشکل را حل نکرد، حتما برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خودتان اقدام کرده و از یک تکنسین کمک بگیرید.

ارور CL در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

این ارور در واقع امنیتی بوده و مربوط به فعال شدن قفل کودک دستگاه ظرفشویی می‌باشد.

دستگاه ممکن است در شرایطی تشخیص دهد که نباید تنظیمات و حالت های آن تغییر کند، بنابراین این حالت را فعال می‌کند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی هنگام روشن شدن قفل کودک، کلید Child Lock برای چند ثانیه نگه دارید تا غیر فعال شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی - دیاکو

ارور bE در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

این ارور ممکن است در دو حالت نمایش داده شود؛ موقعی که کف زیاد در دستگاه وجود داشته باشد یا دستگاه صاف و تراز نباشد.

برای رفع ارور bE و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی دو راه حل پیشنهاد شده است:

۱. استفاده نکردن از مواد شست و شوی نامناسب و تهیه قرص ظرفشویی استاندارد

۲. چک کردن محل‌ قرارگیری دستگاه و جابجایی آن در صورت تراز نبودن

ارور F در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

نمایش داده شدن علامت F روی نمایشگر ماشین ظرفشویی به منزله خراب بودن دستگاه نیست. در واقع با دیدن این ارور نباید به فکر تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خودتان باشید.

زمانی حالت F فعال می‌شود که دستگاه را روی حالت اتوماتیک قرار دهید، سپس حس گرهای دستگاه فعال شده تا نوع شست و شو را انتخاب کنند. پس از این فرآیند به طور خودکار علامت F از روی صفحه کنار خواهد رفت.

ارور St در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

باز هم طبق مورد قبلی، نشان داده شدن St مرتبط با تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نیست، بلکه بیانگر عملکرد UV می‌باشد.

ماشین ظرفشویی هنگام حالت های خاصی مثل تجمع زیاد باکتری در دستگاه، این عملکرد را روشن می‌کند. به طور معمول ۴ ساعت باید منتظر بمانید تا دستگاه دوباره قابل استفاده باشد.

ارور های FE و HE در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

دو ارور مهم که پس از مشاهده آن ها بهتر است سریعا برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی اقدام کنید، HE و FE هستند.

اگر ارور FE نمایان شد، یعنی ایرادی در برد یا شیر برقی دستگاه ظرفشویی وجود دارد.

اما ارور HE برای تشخیص ایراد در مدار گرمایشی آب به کار می‌رود. ایراداتی مثل خرابی هیتر یا ترمیستور از این دسته هستند. همچنین ارور tE نیز شبیه به موارد ارور HE می‌باشد.

ارور های LE و CE در تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

این دو ارور بسیار مهم مربوط به خرابی های موتور دستگاه ظرفشویی می‌باشند. در وهله اول حتما بدانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی پس از مشاهده این ارور ها از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. ایرادات سیم کشی موتور و روتور دو عامل مهم نمایش داده شدن این ارور ها هستند.

برای کسب اطلاعات در رابطه با تعمیرات لباسشویی ال جی

کلیک کنید

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی ماشین ظرفشویی

ال جی در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به تعمیرکار ظرفشویی ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی ماشین ظرفشویی

ال جی  در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به تعمیرکار ظرفشویی ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی ماشین ظرفشویی

ال جی در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به تعمیرکار ظرفشویی ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی ماشین ظرفشویی

ال جی در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به تعمیرکار ظرفشویی ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی ماشین ظرفشویی

ال جی در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به تعمیرکار ظرفشویی ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی ماشین ظرفشویی

ال جی در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به تعمیرکار ظرفشویی ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به چه صورت انجام میگیرد؟

برای تعمیر ماشینِ ظرفشویی ال جی باید حتما از افراد و متخصصین با تجربه ای کمک بگیرید. به دلیل ظرافت موجود در این محصولات نمی توان تعمیرات را به هر فردی واگذار کرد. کوچک ترین اشتباه در تعمیر این محصولات می تواند باعث خرابی های بسیار بیشتر در دستگاه شود.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی مناسب است؟

در تعمیر ماشینِ ظرفشویی ال جی برای افراد و خانواده های مختلف هزینه ها بسیار با اهمیت می باشند. هرچه این هزینه ها مقرون به صرفه تر باشد قطعا بیشتر به دنبال آن ها می روند. باید توجه کنید که کیفیت تعمیرات را قربانی مقدار کمی از هزینه ها نکنید. تعمیرِ ماشین ظرفشویی ال جی نسبت به خرید یک دستگاه جدید قطعا بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به چه صورت انجام می گیرد؟

تعمیر ماشین ظرفشوییِ ال جی بعد از عیب قسمت های مختلف باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود. باید در نظر داشته باشید که این وسایل و تجهیزات در مدل های بسیار زیادی تولید می شوند. با پیشرفت تکنولوژی های روز استفاده از این محصولات بسیار گسترده شده است. باید در نظر داشته باشید که کیفیت موجود در این محصولات به شکل های مختلف تغییر پذیر است. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن این محصولات را تعمیر کنید باید از افراد و مجموعه های حرفه ای کمک بگیرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *