تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

آنچه در این مقاله میخوانید

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در سراسر استان تهران توسط بهترین تعمیرکاران در شرکت دیاکو سرویس پارس انجام می شود. فرقی نمی کند ماشین لباسشویی شما چه برندی باشد، ما برای هر برند یک تکنسین متخصص را به محل شما اعزام میکنیم.

نحوه ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

  1. با مراجعه به صفحه ثبت درخواست، فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت هماهنگی برای اعزام تکنسین با شما تماس بگیرند.
  2.   برای ثبت درخواست تلفنی تعمیرات کلیک کنید

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل

فرقی نمی کند در کجای تهران زندگی می کنید، دیاکو سرویس پارس در سراسر استان تهران “شرق، غرب، شمال و جنوب تهران” شعبه های مختلفی دارد و نزدیک ترین کارشناس را برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شما به محل شما اعزام می کند.

با توجه به شلوغی و ترافیک در تهران، استفاده از خدمات در محل یکی از پرطرفدارترین ها محسوب می شود. بنابراین کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل شما انجام می شود تا نگران جابجایی لباسشویی خود نباشید.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شمال تهران

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و …

دوستانی که در شمال تهران سکونت دارند برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با شماره 02126249117 تماس بگیرند.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در مرکز تهران

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

دوستانی که در مرکز تهران سکونت دارند برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با شماره 02136628660 تماس بگیرند.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در جنوب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

دوستانی که در جنوب تهران سکونت دارند برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با شماره 02155075298 تماس بگیرند.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در غرب تهران

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

دوستانی که در غرب تهران سکونت دارند برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با شماره 02188443508 تماس بگیرند.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شرق تهران

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان و …

دوستانی که در شرق تهران سکونت دارند برای تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک خود با شماره 02177285053 تماس بگیرند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

باید بدانید که تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در دیاکو سرویس پارس، با قیمت مناسب انجام میشود. طی تماس با کارشناسان دیاکو، هزینه تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک به شما اعلام میشود و سپس تکنسین به محل شما اعزام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

دیاکو سرویس پارس مفتخر است با 12 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، نمایندگی مطرح ترین برند های لوازم خانگی از قبیل: بوش، ال جی، سامسونگ، آاگ، اسنوا، حایر، هاردستون و… را دارد.

از این رو شما میتوانید با خیال راحت، تعمیر لوازم خانگی خود را به دیاکو سرویس پارس بسپرید.

مشکلات متداولی که برای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک رخ میدهد

  • تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • گیر کردن شی خارجی داخل شلنگ و خرطومی ماشیین لباسشویی جنرال الکتریک
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • لرزش ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • باقی ماندن پودر در جا پودری
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • گرم نشدن آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • چکه کردن آب در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • آبریزی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • تراز نبودن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • سیاه شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

حال قصد داریم دلایل هر یک مشکلات گفته شده در بالا را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

امروزه میشود گفت در کل منازل ماشین لباسشویی وجود دارد. اما ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که اگر ماشین لباسشویی شما خراب شد، علتش را خودتان پیدا کنید و شاید بتوانید آن را درست کنید!

یکی از رایج ترین خرابی های ماشین لباسشویی، مشکل عدم تخلیه آن می‌باشد،به همین منظور در این مقاله در مورد علت عدم تخلیه ماشین لباسشویی و قطعاتی که خرابی آنها میتواند موجب این شود که ماشین لباسشویی ما تخلیه نکند صحبت میکنیم

علت های تخلیه نکردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خرابی پمپ تخلیه: رایج ترین علت عدم تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، خرابی پمپ تخلیه می‌باشد. زیرا پمپ تخلیه قطعی پر مصرف است که در هر برنامه ماشین لباسشویی چندین بار داخل مدار می آید و آب ماشین لباسشویی را تخلیه می‌کند.

همانطور که گفتیم کار اصلی پمپ تخلیه،خارج کردن آب کثیف از داخل ماشین لباسشویی به داخل فاضلاب است، که این قطعه بعد از چند سال به علت فرسایش دیگر قدرت تخلیه آب را ندارد و در نتیجه ما به مشکل عدم تخلیه لباسشویی برخورد میکنیم.

پمپ تخلیه لباسشویی از دو بخش الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده است که اگر هر قسمت به مشکل بخورد پمپ ما کار نمیکند.

بعضی از پمپ ها بعد از مدتی آب داخلشان نفوذ کرده و قدرت تخلیه را از پمپ میگیرد بعضی ها هم سیم پیچ آن قطع یا نیم سوز میشود.

چطور بفهمیم پمپ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک سوخته است؟

معمولاً قسمت جلو سمت پایین لباسشویی درپوشی وجود دارد که به آن در پوش فیلتر گفته می‌شود باید آن در پوش را باز کنیم (توجه داشته باشید قبل از باز کردن آن در پوش فرش یا موکت را جمع کرده و چند دستمال خشک پهن کنیم زیرا پشت در پوش مقدار زیادی آب وجود دارد) و با نور چراغ قوه نگاه کنیم پروانه سالم است یا خیر.

نکته: اگر بعد از باز کردن در پوش و خالی شدن آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را روشن کنیم و روی حالت خشک کن(spin) بگذاریم می توانیم بفهمیم پمپ کار میکند یا خیر.

گرفتگی فاضلاب: یکی دیگر از علت های عدم تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک گرفتگی فاضلاب میباشد که ما به راحتی میتوانیم بفهمیم مشکل از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ما است یا فاضلاب مشکل دارد.

ابتدا شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را از فاضلاب جدا میکنیم بعد یک سطل بزرگ زیر شلنگ خروجی یا تخلیه قرار میدهیم که آب کثیف به داخل آن هدایت شود.

سپس ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را روشن میکنیم و روی برنامه آبکشی (Rinse) استارت میکنیم صبر میکنیم لباسشویی به مقدار کافی آبگیری را انجام دهد و در انتهای برنامه روی تخلیه برود اگر آب با فشار از شلنگ تخلیه خارج شد شک نکنید ماشین لباسشویی شما سالم است ومشکل از فاضلاب شماست.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

خرابی برد: در بعضی از مواقع برد ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به مشکل میخورد و فرمان تخلیه را به لباسشویی ما نمیدهد، چند راه وجود دارد که ما بفهمیم مشکل از برد است یا خیر

  1. تست با ولت متر: راحت ترین راه تست برد تست با ولت متر است،به این صورت است که سیم های ورودی از برد به پمپ را از پمپ جدا میکنیم و بعد دو سر ولت متر را به دو سره ورودی برق به پمپ وصل میکنیم.
    سپس ماشین لباسشویی را روشن کرده و روی برنامه خشک کن ( spin ) یا برنامه تخلیه اضطراری ( Drain ) قرار میدهیم و استارت را میزنیم، اگر ولت متر ما 220 را نشان دهد یعنی برد سالم است ما اگر 0 را نشان دهد به این منظور است که یا برد مشکل دارد یا سیم‌کشی دستگاه ایراد دارد.
  2. ظاهر برد: که وقتی به مشکل میخورد برد ما سیاه میشود و با چشم معمولا قابل رویت است.
  3. گیر کردن اشغال داخل پمپ: یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که مردم با آن برخورد میکنند گیر کردن اشیاء خارجی داخل پمپ ماشین لباسشویی می‌باشد.

بهترین راه برای پیدا کردن اجسام خارجی داخل پمپ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ابتدا فیلتر ماشین لباسشویی را باز کنیم، بگذاریم آب کامل تخلیه شود، اما قبل از باز کردن فیلتر همان طور که قبلا گفتیم چند دستمال خشک زیر لباسشویی پهن می کنیم زیرا آب کثیف زیادی پشت فیلتر است.

سپس وقتی آب کاملاً خالی شد با نور چراغ قوه یا نور گوشی پروانه پمپ را نگاه کنیم، اگر شئ خارجی را با چشم دیدیم آن را با دست یا ابزاری مثل انبردست بکشیم بیرون اما اگر شئ را رویت نکردیم با یک پیچ‌گوشتی یا چیزی شبیه به آن پروانه را کامل به سمت عقربه های ساعت بچرخانید، اگر پروانه گیر باشد مشخص میشود.

دومین نشانه شئ خارجی صدای غیر عادی پمپ در هنگام تخلیه است که صدا انقدر واضح است خودتان متوجه آن میشود.
نکته: اگر قبل از انداختن البسه داخل ماشین لباسشویی، لباس ها را کامل بگردیم که شئ خارمی داخل جیب های لباس نباشد و وارد لباسشویی نشود.

گیر کردن شی خارجی داخل شلنگ و خرطومی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر میخواهید بفهمید داخل شلنگ یا خرطومی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اشیاء خارجی وجود دارد یا نه، باید کمی فنی باشید.

ابتدا باید شلنگ خروجی را از فاضلاب جدا کنید و سره دیگر شلنگ را از پوسته پمپ تخلیه جدا کنید،سپس با فشار آب داخل شلنگ خروجی را چک کنید تا ببینید سالم هست یا خیر.

اگر مشکلی نداشت دو مورد دیگر را باید چک کنیم. اولی خرطومی است که از دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به پوسته پمپ وصل شده است. برای باز کردن خرطومی زیر دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، باید ماشین را به سمت چپ کاملا به روی زمین برگردانید.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

سپس دو بست (یکی به پوسته دومی به دیگ) را با آچار مخصوص باز کنیم. بست ها در هر مدل ماشین لباسشویی متفاوت است. وقتی خرطومی را کامل باز کردیم اگر شئ خارجی داخل آن باشد با چشم قابل رویت است.

نکته: اگر خرطومی را خواستید باز کنید حتماً قبل از باز کردن عکس بگیرید تا موقع بستن به مشکل نخورید البته در بعضی مدل ها روی دیگ یا روی خرطومی علامت گذاشته شده توسط سازنده ولی شما برای احتیاط حتماً قبلش عکس بگیرید.

قطعه بعدی که میتوانید اشیاء خارجی داخل آن باشد پوسته پمپ میباشد. برای چک کردن پوسته باید ابتدا پیچ متصل به بدنه را باز کنیم سپس شلنگ خروجی و خرطومی زیر دیگ را از پوسته جدا کنیم و بعد پوسته به همراه پمپ را در بیاوریم اگر شئ خارجی باشد شما آن را میبینید.

نکته: بهتر است وقتی پوسته پمپ را از لباسشویی جدا کردیم آن را بشوییم و بعد جا بزنیم و بهتر از آن این است پمپ را هم از پوسته جدا کرده و داخل آن را هم چک کنیم.

گیر کردن شئ خارجی داخل دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

برای چک کردن دیگ چند راه وجود دارد ولی مهم ترین راه و بهترین آن باز کردن خرطومی زیر دیگ لباسشویی است. قبل از باز کردن خرطومی درب ماشین لباسشویی را باز کرده و با دست آبکش ماشين لباسشویی را بچرخانید.

ممکن است از صدای غیره عادی تشخیص دهید شئ ای داخل دیگ شماست اما اگر صدایی نداد شما باید خرطومی را کامل باز کنید و سپس دست خود را از راهی که دیگ به خرطومی وصل است داخل ببرید و ببینید شئ خارجی را لمس میکنید یا خیر.

نکته: حتماً باید لباسشویی قبل از کج شدن به سمت راست شلنگ های ورودی و خروجی جدا شود و برق آن کشیده شود که به مشکل جدیدی بر نخورید.

نکته بعدی لباسشویی حتماً باید به سمت راست کج شود که به جاپودری ماشین لباسشویی فشار نیاید. راه بعدی در آوردن المنت ماشین لباسشویی است که یه مقدار سخت است و شما بهتر میتوانید داخل دیگ را مشاهده کنید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

همان طور که قبل تر در مورد لباسشویی و اهمیت آن با شما صحبت کرده ایم،باید بدانید در لباسشویی های امروزی برد نقش مهمی از کارکرد دستگاه را در بر دارد، و یکی از اصلی ترین مواردی که باعث می‌شود لباسشویی شما روشن نشود خرابی برد دستگاه است.

نوسانات برق

اصلی ترین علت روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک نوسانات برق است که باعث از کار افتادن یا سوختگی برد ماشین لباسشویی می‌شود که تنها راهکار برای جلوگیری از این حادثه استفاده از محافظ برق است.

نکته: در ایران متاسفانه انواع محافظ تقلبی با برند های مختلف وجود دارد که فقط به عنوان تاخیر انداز برق استفاده میشود و کاربرد دیگری ندارد.پیشنهاد ما به شما استفاده از ترانس یا استابلایزر است

خرابی پریز برق

یکی دیگر از مشکلات شایع که باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی می‌شود خرابی پریز برق است. به همین خاطر قبل از استفاده، از تکنسین های شرکت دیاکو سرویس پارس بخواهید که حتماً پریز برق منزل شما را چک کنند.

یا اگر میتوانید با پریز برق دیگری ماشین لباسشویی خود را امتحان کنید. البته یک سری نشان های واضح وجود دارد مثل سیاه شدن یا آب شدن پلاستیک پریز که نشان می‌دهد مشکل دارد.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

خرابی دو شاخ برق

این مورد بیشتر در لباسشویی های قدیمی پیش می آید زیرا ماشین لباسشویی های قدیمی برق زیادی مصرف میکنند (بیشتر در موقع گرم کردن آب) که باعث می‌شود بعد از چند سال قدرت آمپر دو شاخ برق پایین بیاید و به مشکل بخورد.

البته این مورد بعضاً در ماشین لباسشویی های جدید که سر دوشاخ تبدیل سه به دو دارند هم ایجاد می‌شود ولی با این فرق که معمولاً در ماشین لباسشویی های جدید مشکل از خوده آن تبدیل دو شاخ برق است که به علت استاندارد نبودن زود خراب می‌شود.

نکته: در بعضی مواقع آب شدن دو شاخ ماشین لباسشویی به علت خرابی یکی از قطعات ماشین لباسشویی هم می‌باشد که حتماً باید مقدار آمپر مصرفی قطعاتی مثل موتور، پمپ تخلیه و علت چک شود.

اتصال سیم ورودی برق

در مواقعی سیم ورودی برق دچار قطعی می‌شود که برای فهمیدن این مشکل ( معمولاً از نظر ظاهری معلوم است ) بهترین راه استفاده از دستگاه بیزر است که بفهمیم قطع شده است یا مشکلی ندارد.

راه دیگری هم وجود دارد برای فهمیدن این مشکل که سیم برق را کلا تعویض کنیم و با سیم جدید امتحان کنیم.

خرابی صفحه نمایشگر یا دیس پلی در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در ماشین لباسشویی های امروزی از صفحه نمایشگر استفاده می‌شود که این موضوع باعث می‌شود برد لباسشویی به دو بخش تقسیم شود (برد اصلی و برد ارتباطی) که شما با استفاده از صفحه نمایشگر میتوانید هم برنامه را انتخاب کنید هم بفهمید هر برنامه چقدر زمان استفاده دارد و طول میکشد تا کاره لباسشویی تمام شود.

اما اگر دیس پلی یا صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی به مشکل بخورد لباسشویی روشن نمی‌شود که این قطع را معمولاً نوسان برق یا آبخوردگی خراب می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

علت لرزش ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک دستگاهی است که لباس های کثیف را تمیز کرده و در مرحله آخر آنها را تقریباً خشک کرده و به ما تحویل میدهد. اما در بعضی ماشین ها در مرحله خشک کن لرزشی ایجاد میشود که این لرزش همان ماشین لباسشویی را خراب میکند هم صدای آن ما را اذیت میکند که میخواهیم در مورد علت های شما را آگاه کنیم

خرابی کمک های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

یکی از شایع ترین علت های لرزش ماشین لباسشویی خرابی کمک ها می باشد.این قطعه بعد از چند سال خاصیت خود را از دست می دهد که دیگر نمی تواند جلوی لرزش یا تکان های شدید را بگیرید و باید حتماً تعویض شود.

کمک در بیشتر ماشين لباسشویی ها دو عدد است ولی در بعضی مدل ها سه عدد وجود دارد.در مدل های خیلی قدیمی هم یک فنر کمکی بغل کمک اصلی وجود دارد.

نکته: در بعضی کمک ها جای پین یا خود پین فرم اصلیشان را از دست می‌دهند قبل تعویض حتماً دقت کنید.

نشتی آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر در لباسشویی نشتی آبی وجود داشته باشد آب به زیر پایه ها نفوذ میکند و باعث لیز شدن زیر پایه ها میشود و در نتیجه در دور خشک کن لرزش در ماشین لباسشویی ایجاد میشود

خرابی پایه های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

پایه ها بعد از چند سال دچار فرسایش می‌شوند،در بعضی مدل های ماشین لباسشویی جای پایه کج میشود و تراز آن به هم میخورد،اگر به هر دلیلی پایه ثابت نباشد وبا دست به راحتی عقب و جلو برود در دوره خشک کن باعث لرزش شده میشود

تراز نبودن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر ماشین لباسشویی کج باشد و پایه ها تنظیم نباشند این عمل باعث لرزش در دور خشک کن میشود.

مقدار لباس موقع شست‌ و شو اندازه نباشد

اگر نحوه ریختن لباس در ماشین لباسشویی صحیح نباشد لباسشویی در دور خشک کن باعث لرزش می‌شود.

نکته: نحوه ریختن صحیح لباس در ماشین لباسشویی می‌بایست لباس ها بین هشت تا 12 عدد باشد و در داخل دیگ به اندازه یک دست بسته از بالا خالی باشد.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

خرابی تاکو موتور

اگر تاکو موتور خراب باشد دوره شست‌وشو بهم میخورد و در نتیجه لرزش ایجاد می‌شود.

علت باقی ماندن پودر در جا پودری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

شستن لباس‌ها از جمله وظایف روزمره هر خانواده است و استفاده از پودر لباسشویی به منظور حذف لکه‌ها، عطردهی و بهبود پاکیزگی لباس‌ها بیشترین روشنایی را به لباس‌ها می‌بخشد.

اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در فرآیند شستشوی لباس‌ها به وجود آید، باقی ماندن پودر لباسشویی در جا پودری است.

باقی ماندن پودر لباسشویی در جا پودری ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی مانند تمیز نشدن لباس ها، لکه‌های سفید روی لباس‌ها، ایجاد حساسیت در پوست، و کاهش عمر مفید لباس‌ها شود.

بنابراین، درک دقیق از عوامل موثر بر باقی ماندن پودر لباسشویی در جا پودری و ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش این مشکل، اهمیت بسیاری دارد.

در این بخش، به بررسی عوامل مختلفی که ممکن است باعث باقی ماندن پودر لباسشویی در جا پودری شوند، خواهیم پرداخت.

این شامل ارزیابی کیفیت پودر لباسشویی، روش‌ های استفاده از پودر لباسشویی، خصوصیات آب مورد استفاده، و شرایط شستشوی لباس‌ها می‌شود.

همچنین، راهکارهایی جهت جلوگیری از باقی ماندن پودر لباسشویی در جا پودری و بهبود فرآیند شستشوی لباس‌ها مورد بررسی و ارائه قرار خواهند گرفت.

استفاده بیش از حد از پودر ماشین لباسشویی

مهم ترین و اصلی ترین علت باقی ماندن پودر در محفظه ی جا پودری میتوان به استفاده بیش از حد پودر لباسشویی اشاره کرد.

اکثر مردم جامعه بر این باورند که پودر زیاد موجب تمیز تر شدن لباس ها خواهد شد ولی باید گفت: که با چرخش محفظه دیگ و انجام مراحل دیگری که توسط لباسشویی انجام میشود، باعث تمیزی لباس ها خواهد شد.

دلیل اصلی مصرف از پودر لباسشویی برای از بین بردن لکه ها ( چربی، قهوه، لوازم آرایشی و… ) و از بین بردن بوی نامطبوع و از بین بردن چرک و باز کردن رنگ لباس ها میباشد ولیکن باید به اندازه مصرف شود و اندازه استاندارد برای پودر لباسشویی برابر، 1/2 پیمانه برنج که تقریبا معادل 50 گرم است.

ناگفته نماند که برای لباس هایی که لکه و چربی زیادی دارند میتوان پودر بیشتری استفاده کرد و حداکثر میزان پودر لباسشویی، برای لباسشویی های خانگی تا حداکثر 9 کیلو گرم معادل 70 گرم میباشد.

ایراد در ورودی آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

از آنجایی که پس از ورود به لباسشویی، ابتدا وارد محفظه جاپودری میشود و پودر با اب ترکیب و سپس وارد محفظه دیگ لباسشویی و شستشو انجام میشود.

چنانچه در مسیر ورودی اب ایراد یا مشکلاتی همچون فشار اب ضعیف، گرفتگی مدار ورودی اب، گرفتگی مدار تقسیم جا پودری و یا ریختن پودر در لاین دیگر جا پودر که در آن اصلا وارد نمی شود باعث باقی مانده پودر در جا پودر خواهد شد.

همچنین آب ورودی نمیتواند به خوبی با پودر لباسشویی ترکیب شود و در نتیجه مقدار زیادی پودر لباسشویی در جا پودری باقی میماند.

استفاده از پودر لباسشویی بی کیفیت

امروز با اوضاع اقتصادی جامعه، اکثر مردم روی به خرید لوازم و وسایل ارزان اورده اند و از آنجایی که هیچ گرونی ای بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست میتوان گفت پودر لباسشویی ارزان از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار نیست.

زمانیکه اب وارد جا پودری میشود نمیتوان تمامی پودر را با خود ترکیب کند و وارد محفظه دیگ شود و در نتیجه همیشه سعی کنید از لوازمات جانبی با کیفیت و مرغوب استفاده کنید تا خود را از پوشیدن لباس تمیز به همراه عطر و بوی خاص محروم نسازید و اینکه در طولانی مدت به لباسشویی خود اسیب نزنید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلایل های متفاوت در نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دخیل هستند از جمله قفل درب ماشین لباسشویی و خراب بودن برد الکترونیکی و موتور ماشین لباسشویی و بقیه قطعات دیگر …

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی در برند های مختلف غیر طبیعی نیست و تعمیر آن هزینه بر نیست اصلا شاید خودتان بتوانید آن را درست کنید.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

آیا قفل درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک مانع از چرخیدن دیگ لباسشویی می‌گردد؟

از دلیل های نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی گاهی به علت خوب بسته نشدن درب لباسشویی است و درب بسته نباشد دستگاه ماشين لباسشویی شروع به کار کردن نمی‌کند.

وقتی درب ماشین لباسشویی بسته شود مرحله اول یعنی مرحله آبگیری لباس ها شروع می‌شود و سپس بعد از مرحله آبگیری مرحله دوم یعنی مایع به داخل دیگ لباسشویی منتقل می‌شود و مرحله سوم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شروع می‌شود.

برد ماشین لباسششویی جنرال الکتریک

مغز ماشین لباسشویی را برد آن می‌گویند. وقتی انرژی برای شروع فعالیت ماشین لباسشویی تامین نمی‌شود یعنی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شده و نیازی به تعمیر دارد که باید حتما توسط متخصصین دیاکو سرویس پارس تعمیر گردد.

دستور اجرای کار از سمت برد الکترونیکی به اجزای ماشین لباسشویی منتقل می‌شود.

در بعضی از مواقع شاهد این هستیم که دیگ لباسشویی می‌چرخد اما به سختی یعنی کند می‌چرخد. و این علت بد چرخیدن دیگ لباسشویی مربوط به قطعات دیگ هستند.

قطعه های دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک چیست؟

بلبرینگ، شفت، سه نظام، کاسه نمد. همه این قطعه ها در اثر کارکردن زیاد فرسوده می‌شوند و نیاز به تعویض دارند. حتی اگر لباسشویی هنگام شستشو صدای بلند و زیاد از خود دهد مربوط به خرابی همین قطعه ها است.

چرا دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک شل می‌چرخد؟

به دلیل سنگین شدن ماشین لباسشویی دیگ ماشین لباسشویی شل می‌چرخد برای مثال: از شستن پتو و یا لباس بیش از حد و…. داخل ماشین لباسشویی های درب شیشه ای خودداری کنید.

پس از شستن لباس های سنگین و پارچه های یک تکه و همچنین پتو در داخل اینگونه ماشین لباسشویی ها خود داری کنید.
و دلیل بعدی شل چرخیدن ماشین لباسشویی در موتور ماشین لباسشویی است.

موتور های دایرکت درایو و موتور های تسمه ای و بدون تسمه. وقتی که دیگ نمی‌چرخد در بعضی از مواقع این است که شلنگ لباسشویی آسیب دیده و آب را تخلیه نمی‌کند حتما شلنگ آن را بررسی کنید. پس اقدام به تعویض شلنگ تخلیه کنید.

معیوب شدن تسمه متحرک در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

وقتی تسمه متحرک لباسشویی خراب می‌شود لباسشویی کار میکند اما دیگ و یا لگن آن نمی‌چرخد. پس باید برای تعمیر و تعویض تسمه متحرک ماشین لباسشویی اقدام کنید.

تراز نبودن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در مواقعی که دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد بهتر است تراز بودن ویا نبودن ماشین لباسشویی را از سطح زمین مطمئن شوید اگر تراز نباشد دیگ لباسشویی نمی‌چرخد و یا سروصدای زیادی را ایجاد می‌کند.

بنابراین تعمیر نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و همه قطعات آن را به متخصصان دیاکو سرویس پارس بسپارید.

علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

یکی از علل اصلی تمیز نشستن البسه درماشین لباسشویی عدم گرم شدن آب است، به این منظور ما اینجا در مورد علت های گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی صحبت میکنیم.

خرابی المنت ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

بیشترین مورد خرابی در این مشکل خرابی المنت ماشین لباسشویی است که این قطعه وظیفه اصلی گرم کردن آب را به عهده دارد.علت خرابی المنت هم فرسایش یا خرابی قطعات مربوطه به آن مثل برد و هیدروستات می باشد.

خرابی برد ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر برد ماشین لباسشویی معیوب باشد و فرمان گرم کردن آب را به المنت ندهد،آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود.

خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

یکی دیگر از قطعاتی که فرمان توقف ورود آب به دستگاه و رسیدن برق به المنت را می‌دهد هیدروستات دستگاه می‌باشد.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

آبگیری نکردن کافی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر مقدار آب ورودی به لباسشویی کمتر از حد تعیین شده باشد المنت وارد مقدار نمیشود و آب گرم نمیشود.

خرابی سنسور دمای آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

وظیفه سنسور رساندن دمای آب به مقدار معین شده از برنامه برد است،اگر سنسور به مشکل بخورد در نتیجه آب به مقدار تعیین شده گرم نمی‌شود.

خرابی ترموستات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در لباسشویی های تایمری ترموستات وظیفه این را دارد که به المنت بفهماند که به چه مقدار آب را گرم کند اگر این قطعه خراب باشد دستگاه فرمان گرم کردن آب را نمی‌گیرد.

علت چکه کردن آب در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

نشتی آب از ماشین لباسشویی از مهم ترین دلایلی است که می‌تواند باعث خرابی دستگاه شود و خطرات احتمالی بسیاری را برای مصرف کننده به دنبال دارد که از این خطرات میتوان به ارتباط بین برق ماشین لباسشویی و آب اشاره کرد.

شلینگ های دستگاه از اساسی ترین علل نشتی آب می‌باشند. شیلنگ های مختلفی در ماشین لباسشویی قرار دارد که اصلی ترین آنها شیلنگ ورودی آب و شیلنگ های تخلیه می‌باشند.

شیلنگ ورودی آب منبع، تغذیه آب را به لوله کشی اصلی منزل وصل میکند و در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد. پارگی، گرفتگی ، نشتی آب و قطع شدن اتصال بین دو شیلنگ می‌تواند باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

نشتی از شیر برقی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

وظیفه شیر برقی ماشین لباسشویی کنترل کردن ورود آب گرم و سرد از لوله به داخل ماشین لباسشویی است این دریچه که در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد به واسطه شیلنگی که از پنل عقب به دستگاه متصل میشود. بنابراین گرفتگی در دریچه ورودی و خرابی شیلنگ های متصل به آن میتواند از این دلایل باشد.

پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

لاستیک نامناسب و بدون کیفیت در مدت زمان کوتاه و به مرور دچار پوسیدگی میشود و در آخر وجود پارگی ، پوسیدگی ، و تمیز نکردن آن میتواند باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی شود .

وجود مشکل در جاپودری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

رسوب زدایی و تمیز نکردن شیلنگ های متصل به جاپودری باعث گرفتگی شیلنگ ها و در نتیجه باعث خرابی جاپودری و ترک خوردگی در آن می‌شود همچنین قطع شدن اتصالات شیر برقی می‌تواند باعث سوراخ شدن آن و از دلایل نشتی آب از دستگاه باشد.

خرابی دیگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دیگ از اساسی ترین بخش های دستگاه ماشین لباسشویی است رسوب گرفتگی بیش از حد در مدت زمان طولانی، باعث سوراخ شدن و زنگ زدن دیگ دستگاه و در نهایت باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی میشود.

خرابی کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تراز نبودن دستگاه و قرار گرفتن آن در جایگاه نامناسب باعث میشود که دستگاه در حین کار کردن دچار تکان خوردن و ضرب دیدگی شود که نهایتاً می‌تواند یکی از دلایل نشتی آب از ماشین لباسشویی باشد و این تراز نکردن و همچنین پر کردن بیش از ظرفیت لباس به مرور زمان باعث ایجاد آسیب در کاسه نمد و بلبرینگ آن می‌شود که خرابی این دو باعث بروز نشتی آب می‌شود.

خرابی پمپ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

یکی دیگر از شایع ترین دلایل نشتی آب از ماشین لباسشویی ، خرابی پمپ تخلیه آب می باشد . که در صورت خرابی و پارگی شیلنگ های متصل به آن باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی شود.

پر کردن بیش از حد آب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

وظیفه هیدروستات ماشین لباسشویی تعیین سطح آب است، اگر خوده هیدروستات یا مخزن آن به مشکل بخورد، دستگاه بیش از حد آب پر میکند و در نتیجه دچار نشتی می‌شود.

بررسی دقیق این دلایل و تعمیر آن ها نیاز به متخصص این کار دارد به شما پیشنهاد میشود که این کار را به تکنسین های شرکت تعمیر دیاکو سرویس پارس بسپارید.

آبریزی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

میتوان به موارد زیادی که باعث ابریزی لباسشویی میشود، اشاره کرد که در ادامه به برسی برخی از این مشکلات که عمدتا پیش خواهد امد می پردازیم و لیکن بهترین راه تشخیص ایراد ابریزی لباسشویی بررسی کارشناسان و تکنیسن های مجرب با تجربه دیاکو سرویس پارس است.

اتصالات شیر آب و ورودی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

برخی اوقات به دلیل آب بندی نبودن شیر آب و حتی شلنگ ورودی آب لباسشویی آبریزش قطره ایی داریم که حتی زمانیکه دستگاه دستگاه خاموش باشد هم شاهد ابریزی لباسشویی هستیم.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

ایراد در سیستم تخلیه

زمانیکه مجاری و خرطومی های تخلیه لباسشویی به ایراد فنی بر بخورد شاهد آبریزی لباسشویی خواهیم بود ناگفته نماند که این مورد در هنگام آبگیری کردن لباسشویی رخ میدهد و میتوانیم به مواردی همچون: پارگی مجاری و خرطومی و یا حتی خرابی واشر بندی و اورینگ های پمپ تخلیه اشاره کرد.

یکی دیگر از ابریزی لباسشویی که مربوط به سیستم تخلیه میباشد خرابی و پوسیدگی و پارگی شلنگ خروجی میتوان نام برد.

ایراد در سیستم تقسیم آب یا (جا پودری)

یکی دیگر از علت های ابریزی لباسشویی میتواند از سیستم تقسیم اب یا جا پودری باشد زمانیکه اب وارد لباسشویی میشود از طریق شلنگ های خاص وارد سیستم تقسیم آب شده و سپس با پودر ترکیب و به سمت محفظه دیگ راهی میشود.

زمانیکه نگهدارنده های شلنگ به خوبی کار نکند و یا شلنگ بر اثر گذشت زمان دچار پوسیدگی و یا حتی بدلیل لرزش بیش از حد دستگاه دچار پارگی شود لباسشویی شروع به ابریزی میکند

اتصالات و مجاری داخل لباسشویی جنرال الکتریک

معمولا دلیل اصلی آبریزی لباسشویی خرابی، پوسیدگی، در آمدن، پارگی و آب بندی نبودن اتصالات و مجاری لباسشویی است.

زمانی که دستگاه شروع به آبگیری میکند شاهد آبریزی هستیم و معمولا خرطومی که آب و پودر را به محفظه دیگ هدایت میکند باعث بیشترین خرابی لباسشویی ناشی از آبریزی است.

علت اصلی آن هم باز شدن نگهدارنده ها و لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان اشاره کرد.

خرابی محفظه دیگ لباسشویی

همه لباسشویی ها دارای محفظه دیگ هستند که این محفظه از 2 پوسته تشکیل شده است.

این پوسته ها به واسطه واشر بندی، اورینگ، چسب، پیچ و ضامن بسته شده اند که به مرور زمان ایراداتی همچون لرزش و فرسودگی واشر بندی و اورنگ ها و….. باعث ابریزی لباسشویی میشود.

صافی فیلتر محفظه پمپ تخلیه

بیشتر عزیزان به صورت دوره ایی نسبت به سرویس و جرمگیری محفظه پمپ تخلیه اقدام میکنند.

نکته اصلی اینجاست که بعد از سرویس و جرمگیری هنگام بستن دریچه فیلتر مشکلاتی همچون کامل بسته نشدن دریچه فیلتر و یا صحیح نبستن آن (دنده به دنده بستن) آن اشاره کرد که یکی از علت های آبریزی لباسشویی است.

ایراد فنی هیدروستات

لباسشویی قطعه ایی دارد که کار اصلی آن تشخیص میزان سطح آب است و زمانیکه این سنسور به خوبی نتواند میزان سطح اب را تشخیص دهد باعث آبگیری بیش از حد و در نتیجه آبریزی لباسشویی میشود.

ایراد در سیستم فاضلاب

زمانیکه سیستم فاضلاب مسدود باشد و آب را بخوبی نتواند از طریق لوله کشی فاضلاب عبور دهد باعث پس زدن آب لباسشویی می شود و اغلب افراد جامعه فکر میکنند که آبریزی از لباسشویی بوده است.

لاستیک درو درب

لاستیک دور درب به دلیل مشکلاتی همچون پوسیدگی، پارگی، لرزش لباسشویی، می تواند باعث خرابی لاستیک دور درب شود و زمانیکه ایراد در لاستیک دور درب بوجود اید شاهده آبریزی لباسشویی هستیم.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

نحوه تراز نمودن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پر کاربرد در منزل است که معمولاً روزانه یک بار تا چند بار مورد استفاده قرار میگیرد.اما اگر ماشین لباسشویی ما تراز نباشد باعث مشکلات و خرابی های بسیاری می‌شود،اینجا ما می‌خواهیم به چند مورد از مشکلاتی که اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد اشاره کنیم:

خرابی قطعات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

بیشترین آسیبی که اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد با آن درگیر است خوده ماشین لباسشویی میباشد از جمله قطعاتی مانند ( دیگ،کمک‌ ها ،بده، پایه ها و جا پودری ) است.

خرابی کابینت های اطراف یا کاشی های کف ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

از ماشین لباسشویی تراز نباشد در دوره خشک کن دچار لرزش زیاد می‌شود که این تکان ها باعث خرابی وسایل اطراف آن می‌شود
3.ایجاد صدای آزار دهنده: از ماشین لباسشویی لرزش داشته باشد صدای زیادی ایجاد میکند که این صدا بسیار آزار دهنده است

نحوه تراز نمودن ماشین لباسشویی

استفاده از تراز: راحت ترین راه بالانس کردن ماشین لباسشویی استفاده از ابزار تراز است. به این صورت که تراز را روی ماشین لباسشویی میگذاریم و باحد خط تراز دقیقا وسط باشد

تنظیم به وسیله پایه ها: دومین راه بالانس کردن ماشین لباسشویی به وسیله پایه ها می‌باشد.

آموزش کامل تراز کردن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به وسیله پایه ها

ابتدا پایه های پشت ماشین لباسشویی را تا انتها می‌بندیم سپس ماشین لباسشویی را در جای مورده نظر قرار میدهیم. بعد با پایه های جلو لباسشویی را بالانس میکنیم.

بالانس باید به صورتی باشد که ماشین لباسشویی را با دست نتوانیم تکان دهیم و وقتی ماشین لباسشویی روی دوره خشک کن می‌رود تکانی نداشته باشد.

علت سیاه شدن لاستیک درب ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

دلیل سیاه شدن و تیرگی لاستیک درب ماشین لباسشویی از متداول ترین سوال هایی است که ذهن مصرف کنندگان این دستگاه را به خود مشغول کرده است که از مهم ترین و اصلی ترین دلیل تیرگی این لاستیک میتوان به بستن درب ماشین لباسشویی بلافاصله بعد از خارج کردن لباس ها اشاره کرد.

انجام این کار باعث خارج نشدن رطوبت از ماشین لباسشویی و در کوتاه مدت سبب ایجاد گرما ، بو گرفتگی شدید و ایجاد کپک درون فاصله میان لاستیک و درب دستگاه می‌شود.

کپک ایجاد شده در لاستیک بسیار مضر است که اگر مصرف کننده از وجود آن با خبر نشود، در زمان شستشوی لباس میکروب ها تشدید میشوند و باعث بیماری پوستی و قارچ پوستی در هنگام استفاده از لباس ها میشود.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

اشتباه بسیاری از افراد این است که فکر میکنند، مشکل از بی کیفیتی لاستیک دستگاه می‌باشد.

در این موارد اقدام به تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی میکنند و پس از تعویض لاستیک دوباره اشتباهات خود را تکرار می‌کنند، در اینجا به اقدامات لازم برای رفع تیرگی و بو گرفتگی لاستیک درب ماشین لباسشویی می‌پردازیم.

از اساسی ترین کار ها این است که پس از اتمام شستشوی لباس ها و خارج کردن آن ها از دستگاه، لاستیک درب آن را به خوبی خشک کنید و اجازه دهید که درب ماشین لباسشویی برای چند ساعت باز باشد تا هوا در دیگ آن جریان پیدا کند و رطوبت از دستگاه خارج شود.

سعی کنید هر دو الی سه ماه یکبار به جرم گیری ماشین لباسشویی خود بپردازید. برای انجام این کار میتوانید از پودر های مخصوص جرم گیری شرکت دیاکو سرویس پارس استفاده کنید.

جرم گیری آن به این صورت است که باید پودر جرم گیری را در قسمت جا پودری ماشین لباسشویی بریزید، سپس ماشین لباسشویی را در بالا ترین مدت زمان شستشو و بالا ترین درجه آب قرار دهید و آن را روشن کنید.

پس از اتمام آن برای تمیز شدن کامل دیگ میتوانید بگذارید ماشین یک بار دیگر با آب خالی کار کند ، این کار نتیجه بسیار مفیدی به شما میدهد و باعث جرم گیری کامل ماشین لباسشویی تان میشود.

بیشتر لاستیک ها در قسمت پایینشان یک یا چند سوراخ تعبیه شده که بعد از چند سال این سوراخ ها دچار مسدود شدن می‌شود،کار این سوراخ ها رد شدن آب باقی مانده داخل لاستیک است اگر مسدود باشند آب جمع شده و در نتیجه تیرگی و بوی بد لاستیک را در بر دارد.

شما میتوانید به راحتی با یک پیچ‌گوشتی این سوراخ ها را باز کنید که به این مشکل نخورید. حداقل دو ماه یکبار فیلتر ماشین لباسشویی که از قطعات مهم دستگاه است را تمیز کنید.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

برای انجام این کار باید درب کوچکی که در پایین و سمت راست ماشین لباسشویی که محل قرار گرفتن فیلتر و شلنگ تخلیه دیگ می‌باشد را باز کنید.

سپس یک کاسه کوچک زیر شلنگ تخلیه دیگ قرار دهید و درپوش آن را بردارید تا آب مانده در کف دیگ خارج شود بعد از باز کردن درپوش و تخلیه آب از آن، درپوش را ببندید و در جای خود قرار دهید.

سپس فیلتر ماشین لباسشویی را بچرخانید و آن را بیرون بیاورید و به خوبی تمیز کنید و پس از اتمام کار درب آن را کاملا ببندید.

بهتر است بدانید که تمام چیز های اضافی در لباس ها از جمله کلید، دکمه و نخ های اضافی درون دیگ در اینجا قرار میگیرد.

علت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خراب بودن بعضی از قطعات باعث کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی میشوند از جمله:

  1. خراب بودن ترموستات
  2. خراب بودن المنت
  3. خراب بودن کلید فعال کردن خشک کن ماشین لباسشویی (spin)
  4. خراب بودن برد ماشین لباسشویی
  5. رنامه و تنظیم نادرست در ماشین لباسشویی

بعضی از لباسشویی ها خشک کن اتوماتيک ندارد. بعضی از لباسشویی ها برای اتو کشی لباس ها آن ها را داخل آب ولرم می‌گذارد که چین و چروک نداشته باشند.

برای تنظیم برنامه لباسشویی حتما دقت کنید تا برنامه شستشو با جنس پارچه ویا کثیف بودن و نبودن آن تنظیم گردد.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

خارج نشدن آب از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

وقتی آب داخل ماشین لباسشویی خالی نشود لباس ها خشک نمی‌شوند و باید این قطعات بررسی شوند و عیب یابی گردند:

  1. پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
  2. فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی
  3. شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی
  4. و….

چرا دور تند ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کار نمیکند؟

در بعضی از مواقع شاهد این هستیم که ماشین لباسشویی جنرال الکتریک لباس ها را آبکشی می‌کند اما در آخر شستشو، لباس ها بازهم خیس است چون فرایند خشک کن درست کار نکرده است.

لباس زیاد در داخل دیگ ماشین لباسشویی

قرار دادن بیش از حد لباس در داخل دستگاه ماشين لباسشویی و تجمع لباس ها روی هم باعث خشک نشدن البسه می‌گردد. نباید بیشتر از سه چهارم مخزن ماشین لباسشویی را پر کنید.

برای ثبت درخواست تلفنی تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک کلیک کنید

اگر متوجه نقض فنی در ماشین لباسشویی شدید حتما به کارشناسان دیاکو سرویس پارس مراجعه کنید. در بعضی از مواقع شاید برق ماشين لباسشویی قطع شده است که ماشین لباسشویی کار نمیکند.

رفع عیب خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی

ریست کردن ماشین لباسشویی: ریست کردن ماشین لباسشویی بسیار آسان است. اما مرحله های ریست ماشین لباسشویی برای برند های مختلف، متفاوت است.

در بعضی از برند های ماشين لباسشویی گزینه ریست روی دستگاه موجود است. ابتدا دکمه ریست را نگه دارید و سپس دستگاه را از برق بکشید و 15 دقیقه بعد آن را روشن کنید که خود دستگاه به راحتی ریست شده و شروع به کار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *