تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی - دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی، یکی از متداول ترین انواع تعمیرات در بین تمامی محصولات لوازم خانگی این برند است. سال ها به دلیل شهرت و دوام بالای کالا های این برند کره ای، خرید محصولات آن رواج داشته و امروزه در بسیاری از منازل و ادارات دیده می‌شود.

در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی اجمالی برند ال جی، به جوانب مختلف تعمیر یخچال ال جی در تهران و ارور های آن پرداخته ایم.

تعمیر یخچال ال جی - دیاکو

معرفی برند ال جی

با اینکه قطعا آوازه برند ال جی به گوش شما رسیده است اما شاید درباره تاریخچه آن مطالب چندانی نخوانده باشید. در ابتدا این کمپانی در سال ۱۹۵۸ تحت عنوان گلد استار شروع به فعالیت کرد، بنابراین قدمتی در حدود ۶۵ سال دارد.

ال جی یک شرکت چندملیتی در کره جنوبی است که زیر مجموعه‌ی اصلی آن ال جی الکترونیکس می‌باشد. تمرکز این شرکت بر ارائه محصولات و خدماتی است که با ارائه‌ی نوآوری هایی، زندگی را بهتر، آسان‌تر و شادتر می‌کند. جالب است بدانید در سطح جهان، حدود ۴۰ درصد از کارکنان این برند جنسیت زنانه داشته و از ملیت های مختلف انتخاب شده‌اند.

معرفی محصولات برند ال جی

قبل از اینکه وارد مبحث اصلی تعمیر یخچال ال جی بشویم، بد نیست به طور کلی راجع به محصولات مختلف برند ال جی مطالبی را بیان کنیم. همانطور که گفته شد، هدف اصلی این کمپانی ارائه محصولاتی کاربردی و خلاقانه است که استفاده از آن ها برای کاربر مزایای مختلفی داشته باشد. این فلسفه در میان طیف وسیع محصولات ال جی خودنمایی می‌کند و به همین دلیل آن ها را متمایز کرده است. انواع تلویزیون، سیستم سینمای خانگی، یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، جاروبرقی، گجت های پوشیدنی و در سال های گذشته گوشی موبایل، محصولات برند ال جی هستند.

در این مبحث به طور تخصصی تر به بررسی چگونگی تعمیر یخچال ال جی خواهیم پرداخت.

گیف ساید بای ساید-دیاکو

دنبال تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر یخچال ال جی میگردی؟! 

با دیاکو تماس بگیر

02136628660

تعمیر تخصصی یخچال ال جی

تعمیر تخصصی یخچال ال جی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که توسط تعمیرگاه یا نمایندگی معتبر این برند بر روی این محصول انجام می‌شود. تعمیر یخچال ال جی به صورت تخصصی نیازمند پیش شرط هایی است که تمام تعمیرکاران از آن بهره‌مند نیستند. شرایطی نظیر استفاده از قطعات اصلی، تعمیرکار ماهر تخصصی و داشتن مجوز های مربوطه بخشی از این موارد هستند.

نقشه کلی و قطعات انواع یخچال به هم شباهت دارند اما برای تعمیر یخچال ال جی به صورت تخصصی، تعمیر کار باید با قطعات و محصولات این برند آشنایی کامل داشته باشد. در چنین شرایطی، یخچال به درستی تعمیر شده و نیازمند مخارج بیهوده و اضافی نخواهد بود.

تعمیر و تعویض تخصصی قطعات یخچال ال جی در تهران توسط دیاکو سرویس پارس انجام می‌پذیرد. این مجموعه با دارا بودن تجربه بالا، تعمیر یخچال ال جی را در شرایط کاملا استاندارد و بهینه در تمام مناطق تهران انجام خواهد داد.

تعمیر یخچال ال جی - دیاکو

مشکلات و خطاهای رایج یخچال ال جی

برند ال جی بین عموم بدلیل کیفیت و قابل اعتماد بودن محصولات آن شناخته می‌شود. با این حال، در حالی که همواره تکنولوژی رو به پیشرفت بوده است نمی‌توان گفت که محصولات ال جی خالی از اشکال نیستند. ایراداتی که در نهایت منجر به تعمیر یخچال ال جی خواهند شد در صورتی که به موقع رفع نشوند.

کمپرسور خطی یخچال ال جی کار نمی‌کند

متأسفانه بسیاری از کاربران ال جی گزارش داده اند که با کمپرسورهای یخچال خود به مشکل برخورده اند. متداول ترین مسئله در این زمینه ایراد در عایق بندی است که می تواند مانع از کارکرد کمپرسور شود. بنابراین، اگر یخچال شما کار می کند اما خنک کنندگی ندارد، احتمال زیادی وجود دارد که کمپرسور خطی به درستی کار نکند. اگر این مشکل را تشخیص دادید، برای تعمیر یخچال ال جی خود به سرعت با نمایندگی تماس بگیرید.

یخچال ال جی به درستی خنک نمی‌شود

گاهی ممکن است یخچال های ال جی از نظر قابلیت خنک کنندگی دچار مشکلاتی شوند. اجزای مختلف و زیادی وجود دارد که حتما باید به صورت هماهنگ کار کنند تا یخچال شما خنک شود و خنک باقی بماند. اگر هر یک از این قطعات مشکل داشته باشد یا از کار بیفتد، می تواند باعث شود یخچال ال جی به کلی کار نکند. در چنین شرایطی، یک تعمیرکار تخصصی می‌بایست به تعمیر یخچال ال جی بپردازد.

مشکل کندانسور یخچال ال جی

یکی از مهم ترین قطعاتی که گاه موجب تعمیر یخچال ال جی می‌شود، کندانسور است.

اگر موتور کندانسور به درستی کار نکند، ممکن است متوجه شوید که یخچال ال جی شما صداهای ناهنجار تولید می‌کند، ناگهان گرم می شود یا مصرف انرژی بالا می‌رود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کویل های کندانسور خود را از نظر آلودگی یا هرگونه مشکلی که ممکن است عملکرد فن آن را مختل کند، بررسی کنید.

اگر جریان هوا توسط فن به میزان قابل توجهی کاهش یابد، یخچال و فریزر شما ممکن است در نهایت خاموش شود. اگر پس از تمیز کردن کویل‌ها و پره‌های فن، همچنان کندانسور معیوب است، ممکن است به یک موتور کندانسور جدید نیاز داشته باشید. بنابراین حتما برای تهیه این قطعه و تعمیر یخچال ال جی با یک تعمیرگاه معتبر تماس بگیرید.

خرابی فن موتور اواپراتور یخچال ال جی

اواپراتور وظیفه گردش هوای خنک از فریزر به داخل یخچال شما را بر عهده دارد. در صورت وجود مشکل در خنک شدن یخچال، ممکن است ایرادی در فن موتور اواپراتور وجود داشته باشد.

در مرحله تعمیر یخچال ال جی، این قطعه به صورت کامل مورد بازبینی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز تعویض یا سرویس خواهد شد.

از آنجایی که موارد گفته شده به صورت کلی هستند، در هر مدل خاص از محصولات ال جی باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. می‌توانید از دفترچه راهنمای محصول خود کمک بگیرید یا برای تعمیر یخچال ال جی خود زودتر از طریق تعمیرگاه معتبر اقدام نمایید.

عیب یابی و تعمیر تخصصی یخچال ال جی در تهران توسط دیاکو سرویس پارس با ارائه سرویس آنلاین ثبت درخواست و در محل انجام می‌گیرد.

تعمیر یخچال ال جی - دیاکو

هزینه تعمیرِ یخچال ال جی در تهران

خواسته‌ی تمام دارندگان محصولات ال جی این است که با کمترین دغدغه و هزینه بتوانند به تعمیر یخچال ال جی خود در صورت نیاز بپردازند. در این خصوص لازم است به چند نکته دقت داشته باشیم. هزینه تعمیر یخچال ال جی در تهران، مسئله ای نیست که هر تعمیر کاری بتواند برای خود آن را تعیین کند. خوشبختانه در این زمینه، نرخ های مصوب اتحادیه وجود دارند که بهتر است پیش از اقدام به تعمیر یخچال ال جی به آن ها مراجعه کنید. ممکن است هزینه تامین قطعات، براساس موجود بودن یا نبودن و نرخ ارز متغیر باشد. همچنین کیفیت و نرخ قطعه ی اصلی و غیر اصلی تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارد. در صورتی که بخواهید تعمیر یخچال ال جی خود را با هزینه کمتری انجام دهید می‌توانید از قطعات متفرقه استفاده کنید اما این کار سلامت محصول شما را به خاطر خواهد انداخت. استفاده از قطعه اصلی، گاه در نگاه اول هزینه‌بر است اما عمر طولانی تر در اکثر موارد آن را توجیه خواهد کرد. به همین دلیل پیشنهاد دیاکو سرویس نیز در هنگام تعمیر یخچال ال جی، بهره گیری از قطعه اصلی با ضمانت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نرخ اتحادیه در خصوص تعمیر یخچال ال جی می‌توانید از بخش پشتیبانی دیاکو سرویس کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

کلیک کنید

تعمیر یخچال ال جی - دیاکو

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران

 

تماس با ما

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول تعمیر یخچال ال جی

جهت رفع عیوب یخچال ال جی به کدام نمایندگی مراجعه کنیم؟

یکی از موراد بسیار با اهمیت در تعمیر یخچال ال جی که باید به آن توجه داشته باشید عیب یابی می باشد. یکی از مهم ترین بخش های تعمیرات عیب یابی می باشد. هرچه عیب یابی سریع تر انجام شود قطعا رفع آن نیز بسیار سریع خواهد بود. برای اینکه به خوبی بتوان انواع عیب های موجود در دستگاه را شناسایی کرد باید از متخصصین حرفه ای و با تجربه بهره برد که مجموعه دیاکو آماده خدمت گزاری در این امر می باشد.

هزینه تعمیر یخچال ال جی در تهران چه قدر است؟

برای هر نوع و مدل از این محصولات هزینه های تعمیرات بسیار متغیر است.مدل های جدید تر با داشتن برخی از سیستم های پیشرفته هزینه تعمیر بسیار بالاتری را دارند.باید توجه کنید که در تعمیرِ یخچال ال جی هزینه های مختلف و جاری در بخش های مختلف متفاوت می باشد.

در تعمیر تخصصی یخچال ال جی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

در تعمیر یخچال ال جی یکی از موارد بسیار با اهمیت نوع تعمیرات می باشد. کیفیت تعمیرات هر مقدار هم که بالا باشد اما اگر به صورت تخصصی انجام نشود بی فایده است. می توان دلایل بسیار زیادی را عنوان کرد که با توجه به آن ها تخصصی بودن تعمیرات را مشخص می کند. از این دلایل در تعمیر یخچالِ ال جی هلیون می توان به وجود فناوری بسیار هوشمند اشاره کرد. فناوری های به کار رفته در این محصولات بسیار با کیفیت و بالا می باشد. برای رفع برخی از عیب های موجود در این محصولات باید به تنظیمات مسلط بود.web tasarim

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *