تعمیر ساید بای ساید

تعمیر-ساید-بای-ساید-دیاکو
[gravityform id="6" title="true" description="false" ajax="true"]

تعمیر یخچال ساید بای ساید به صورت تخصصی

تعمیر ساید بای ساید موضوعی است که اگر جدی گرفته شود، قطعا به طول عمر این وسیله‌ی کاربردی خواهد افزود.

یک یخچال ساید بای ساید، معمولاً 10 تا 15 سال دوام می آورد و برخی از آنها با نگهداری مناسب می توانند 20 سال یا بیشتر عمر کنند. گاهی اوقات اما تعمیر ساید بای ساید موجب می‌شود تا به طول عمر مورد انتظار خود برسد. بر اساس تجربه، دو مورد از رایج‌ترین تعمیرات یخچال مشکلات دمایی هستند؛ یا خیلی گرم یا خیلی سرد می‌شوند و یا کار نکردن یخ‌ساز مشکل آفرین می‌شود. برخی دیگر از تعمیرات رایج ساید بای ساید برای خرابی ترموستات، کویل های یخ زده، خرابی کمپرسور یا فن، نشتی، صداها و فرورفتگی درب است.

موارد بالا مشکلاتی است که موجب‌ خواهد شد به تعمیر ساید بای ساید به صورت تخصصی بپردازید. این نوع یخچال نسبت به یچخال های تک درب یا دو قلو، تفاوت های اساسی داشته و تکنسین تخصصی باید به بررسی آن بپردازد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید در تهران-diyakoo.ir

تعمیر ساید بای ساید ال جی

شرکت ال جی به طور رسمی مراکز خدمات تعمیر مجاز را در سراسر کشور راه اندازی کرده که می توانند به تعمیر ساید بای ساید ال جی شما بپردازند.

پیش از هرکاری این تعمیرگاه های مجاز را شناسایی کرده و از لیست خدمات آن ها جویا شوید.

اگر با ساید بای ساید ال جی خودتان مشکل دارید، تعمیرکار یخچال درستی را انتخاب کرده اید. در مجموعه دیاکو سرویس پارس، ما به شما در تعمیر ساید بای ساید الی جی کمک می کنیم تا بتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. فرقی نمی‌کند یخچال فریزر ال‌جی یا یخچال ساید بای ساید  شما باشد، دیاکو برای تمام این محصولات تکنسین تخصصی دارد.

تنها یکی از مواردی که به دلیل آن می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید، تعویض و نصب فیلتر ساید بای ساید در تهران است. دیاکو که یکی از ارائه دهندگان قطعات اصلی لوازم خانگی است، به تعویض و نصب فیلتر ساید بای ساید در تهران و در محل می‌پردازد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید در تهران-diyakoo.ir

تعمیر تخصصی ساید بای ساید بوش

بوش یک برند جهانی است که طیف وسیعی از لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید های نوین و خلاقانه را ارائه می دهد. بر اساس یک گزارش معتبر، این برند در سال ۲۰۲۰ به عنوان مطلوب ترین برند در نظر مشتریان شناخته شده است. بوش انواع زیادی از یخچال ها مانند یخچال های دو قلو، ساید بای ساید، دو درب، یخچال فریزر و… را ارائه می دهد.

با توجه به دوام این محصولات، خرید یک یخچال بوش یک سرمایه گذاری خوب خواهد بود. با این حال، در طول مدت استفاده ممکن است نیاز به تعمیر تخصصی ساید بای ساید بوش پیدا کنید.

برخی مشکلات رایج که معمولا مشتریان این برند برای تعمیر ساید بای ساید خود به دیاکو مراجعه می‌کنند در ادامه آورده شده است:

  • نشت آب
  • مشکلات یخ زدایی
  • گرم ماندن غذا در قسمت Fresh Food
  • خنک نشدن یا کم خنک شدن
  • صدا یا نویز های غیر معمول
  • انجماد مواد غذایی و…

تعمیر ساید بای ساید در تهران برای برند بوش، ال جی، سامسونگ و… یکی از خدمات متنوع مجموعه دیاکو سرویس پارس است.

هزینه تعمیر ساید بای ساید در تهران-diyakoo.ir

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

اگر به دنبال تعمیر ساید بای ساید سامسونگ هستید، دیاکو سرویس پارس متخصص حل این مشکلات است. آیا مشکل از یخ ساز است؟ یخچال ساید شما خنک کنندگی لازم را ندارد؟ این مجموعه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. در کنار تعمیر ساید بای سامسونگ، دیاکو می تواند به شما کمک کند قفسه یخچال شکسته سامسونگ، دستگیره در، لامپ سوخته و قطعات دیگر را جایگزین کنید. چرا وقتی می توانید تکنسین متخصص محصولات سامسونگ را در محل خود خبر کنید، به دنبال تعمیرکاران دیگر باشید؟

توجه کنید یخچال فقط برای نگهداری در محیط داخلی و خانگی طراحی شده است. یعنی برای استفاده در مکانی در نظر گرفته شده است که در آن دما حداقل ۱۳ درجه سانتی گراد تا حداکثر ۴۳ درجه سانتیگراد متغیر باشد. قرار دادن یخچال خارج از محدوده دمایی توصیه شده، ممکن است منجر به گرم شدن موتور، نوسانات دما و/یا کار نکردن یخچال در حداکثر عملکرد شود. در صورت رعایت نکردن این موارد به طور حتم به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ نیاز خواهید داشت.

گیف ساید بای ساید-دیاکو

دنبال تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر ساید بای ساید میگردی؟! 

با دیاکو تماس بگیر

02136628660

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

از هر ۴ ثبت مشکلات انواع یخچال در آمریکا در سال ۲۰۲۰، ۳ مورد مربوط به برند سامسونگ بوده است. این موضوع نشان دهنده مشکلات رایج فراوان در این محصولات و نیاز مبرم به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ به صورت تخصصی است.

خریداران ساید بای ساید سامسونگ از کارکرد نامطلوب یخ سازها، یخ زدگی بیش از حد در محفظه یخ، نشت آب، خطرات آتش سوزی، فاسد شدن مواد غذایی و حتی به چندین بیماری مربوط به دستگاه گوارش یاد می کنند. این مشتریان علت این شکایات را به دلیل یخچال های معیوبی می‌دانند که در دمای صحیح کار نمی‌کنند.

بنا به نظر اکثر تعمیر کاران نیز مشکلات رایج ساید بای ساید سامسونگ شامل این موارد است: محفظه ای که خنک نمی‌شود، نشتی آب از قسمت های مختلف، صداهای ضربه ای یا لرزش، یخ‌ساز که یخ تولید نمی‌کند و یخ زدگی در محفظه فریزر. گاه شما می توانید تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را خودتان با عیب یابی حل کنید یا می توانید برای انجام این کار با دیاکو سرویس تماس بگیرید.

بسیاری از مواقع زمانی که جمع شدن آب در داخل یا خارج یخچال را می‌بینید، می تواند به خنک کننده یخچال نسبت داده شود. رایج ترین مکان برای دیده شدن آب در انتهای محفظه‌ها است. مانند زیر کشوهای سبزیجات و نگه دارنده مواد غذایی تازه. بسته به اینکه نشتی از کجا می آید، معمولا چند عامل برای ایجاد آن وجود دارد.

۱. نشتی از فیلتر آب ساید بای ساید

۲. نشتی از خنک کننده، زیر کشوها، زیر یخچال ساید

۳. نشتی از قسمت پشتی ساید بای ساید

ابتدا به خوبی محل نشت را شناسایی کنید، در صورت امکان یخچال را خاموش نگه دارید و سپس برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ خودتان می‌توانید با دیاکو سرویس تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با خدمات تعمیر یخچال پروفایل

کلیک کنید

هزینه تعمیر ساید بای ساید در محل

هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ بسته به مدل و سن دستگاه و پیدا کردن قطعات نرخ های متفاوتی را شامل می‌شود. به طور معمول، برندهای رایج مثل سامسونگ، معمولاً نسبت به برندها و مدل های ناشناخته‌تر و رده بالاتر، برای تعمیر مقرون به صرفه تر هستند. مشتریان، همیشه می خواهند بدانند آیا تکنسین تعمیر ساید بای سایدی که استخدام می کنند تجربه این کار را دارد یا خیر. با اینکه تعمیرکار ماهر می‌تواند هزینه تعمیر ساید بای سامسونگ را افزایش دهد اما این مزیت را دارد که تعمیر دقیق تر و اصولی تر انجام خواهد داد.

به طور معمول، تعمیر ساید بای ساید هزینه کمتری نسبت به قیمت خرید یخچال جدید دارد. قاعده کلی این است که اگر هزینه تعمیر بیش از نصف هزینه خرید یخچال جدید باشد، بهتر است آن را تعویض کنید. مخصوصاً اگر قطعه ی مهمی مثل کمپرسور خراب شده باشد، باید به خوبی بررسی کنید که تعمیر آن مقرون به صرفه تر است یا تعویض آن. پس ثبت درخواست و بررسی مشکل شما، کارشناسان دیاکو سرویس توضیحات کاملی راجع به این موضوع به شما خواهند داد؛ به این وسیله می‌توانید انتخابی معقول و منطقی داشته باشید.

هزینه تعمیر ساید بای ساید در تهران-diyakoo.ir

محدوده نمایندگی

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

محدوده نمایندگی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، مدنی، امام حسین، تهران نو، هفده شهریور، وحیدیه

محدوده نمایندگی

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جنت آباد، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس

محدوده نمایندگی

مرکز و جنوب تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، شهر ری،نازی آباد، مشیریه، میدان خراسان، پل آهنگ، شوش، مولوی، راه آهن

 

تماس با ما

نمایندگی ساید با ساید

در شرق تهران

اگر ساکن مناطق شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02177285053

نمایندگی ساید بای ساید

 در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمال تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02126249117

نمایندگی ساید بای ساید

در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02188443508

نمایندگی ساید بای ساید

در جنوب شرق تهران

اگر ساکن مناطق جنوب شرق تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02155075298


02136629727

نمایندگی ساید بای ساید

در مرکز تهران

اگر ساکن مناطق مرکز تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02136628660


02136629773

نمایندگی ساید بای ساید

در جنوب غرب تهران

اگر ساکن مناطق جنوب غرب تهران هستید و نیاز به ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دارید؛ برای ثبت درخواست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


02166570482


02144697847

سوالات متداول تعمیر ساید بای ساید

هزینه تعمیر ساید بای ساید در محل​ چقدر است ؟

اگر یخچال ساید بای ساید شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، مطمئنا به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید که بتواند در حل مشکل پیش آمده به شما کمک کند و از طرفی هم بتواند کار خود را تضمین کند تا نگران خرابی دوباره آن نباشید. با توجه به هزینه‌های زیاد حمل و نقل وسیله تا تعمیرگاه و هزینه گرفتن کارگر و همچنین به دلیل وجود مشکلاتی مانند افتادن و ضربه دیدن یخچال در هنگام جا به جایی، بهتر است که تعمیر ساید بای ساید خود را در محل و در مکانی که یخچال قرار دارد انجام دهید. فقط کافی است تا با متخصصان ما در دیاکو تماس بگیرید، تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین متخصصان تعمیر ساید بای ساید را به محل مورد نظر شما بفرستیم. متخصصان ما در دیاکو می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ساید بای ساید شما را حل کنند. برای اطلاع از هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ نیز می‌توانید اطلاعات مربوط به مشکل به وجود آمده برای یخچال خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا کم ترین و بیشترین هزینه ای که ممکن است تعمیر ساید بای ساید سامسونگ شما مورد نیاز باشد را متوجه شوید.

تعمیرساید بای ساید سامسونگ​ چگونه است ؟

یخچال‌های ساید بای ساید از آنجایی که از فن آوری‌های روز دنیا پیروی می‌کنند دارای حساس ترین نوع تعمیرات می‌باشند. تعمیرکارانی که برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ داوطلب می‌شوند باید از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشند. برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ باید از متخصصان تعمیر در این حوزه استفاده کرد. در مرحله اول بهتر است از جابه جایی ساید بای ساید خود خودداری کنید و از متخصصان بخواهید که با عزیمت به محل سکونت شما نسبت به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ به شما کمک کنند. متخصصان حوزه تعمیر یخچال در تعمیرگاه تخصصی دیاکو ابتدا بنا بر درخواست شما به صورت اعزام به محل سعی می‌کنند مشکل پیش آمده برای ساید شما را حل کنند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *